Τα έργα ανάπλασης στην Πλατεία Καπνεργάτη προβληματίζουν τους φορείς μεταφοράς όπως για παράδειγμα την Διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας. Ο πρόεδρος του κ. Γιάννης Χαλεπιάδης έκανε σχετικές δηλώσεις.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «έτσι όπως θα κάνουμε κι εμείς την καρδιά μας πέτρα για το έργο του φυσικού αερίου που ξεκινάει για την πόλη και είναι ένα έργο πνοής που πρέπει να γίνει, να το καταλάβουν και οι πολίτες της Καβάλας και να μην έρχονται στο κέντρο με τα ΙΧ τους, αλλά να χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Είτε αυτά είναι τα λεωφορεία, είτε είναι τα ταξί. Το πρόβλημα θα είναι μεγάλο. Δεν έχει εμφανιστεί ακόμη στο κέντρο της πόλης, είναι στις γειτονιές και συγκεκριμένα στην Αγία Βαρβάρα. Αλλά τελειώνοντας από εκεί και βγαίνοντας στην Καμάρα από την οδό Κολοκοτρώνη θα έχουμε τρομερά προβλήματα γιατί το έργο θα προχωρήσει ταυτόχρονα και στην οδό Κουντουριώτου και στην οδό Ομονοίας. Ταυτόχρονα με το έργο που θα ξεκινήσει στην πλατεία Καπνεργάτη με την ανάπλασή της, όπως και την υπογειοποίηση του αγωγού που θα γίνει στην Ιχθυόσκαλα από την ΑΓΕΤ Ηρακλής, γίνεται κατανοητό ότι η πρόσβαση στο κέντρο θα είναι πολύ δύσκολη. Θα είναι κλειστοί και οι δρόμοι που προανέφερα, δεν θα υπάρχει χώρος για παρκάρισμα, οπότε θα δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα μέσα στην πόλη.

Γι’ αυτό και βρεθήκαμε οι φορείς, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς με τον Δήμο Καβάλας, και με τη δημοτική αστυνομία και με την τροχαία. Υποσχεθήκαμε στις αρχές ότι εμείς σαν φορείς θα βάλουμε πλάτη σ’ αυτό το δύσκολο μέλλον που μας περιμένει, θα βάλουμε επιπλέον δρομολόγια να εξυπηρετούμε τους πολίτες της Καβάλας, ώστε να μην χρησιμοποιήσουν τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα και να παίρνουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Είναι η μόνη λύση. Πρέπει να ειδοποιηθεί και ο κόσμος της Καβάλας για να μην γίνει μεγαλύτερο το πρόβλημα που θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε».

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Για τη γραμμή της Αγίας Βαρβάρας που έχει δεχθεί το μεγαλύτερο πλήγμα είπε ότι «έχουμε μεγάλα προβλήματα στην περιοχή διότι το ανάγλυφο της πόλης είναι δύσκολο. Το δρομολόγιο συνεχίζουμε να το έχουμε αλλά δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε καθόλου την περιοχή της Αγίας Βαρβάρας και των Πεντακοσίων. Δεν μπορεί να μπει ούτε καν μικρό λεωφορείο. Τα πρωινά που εργάζεται ο εργολάβος είναι κλειστός ο δρόμος και δεν περνάει κανένα όχημα. Οπότε δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε τους επιβάτες κι έχουμε βγάλει και την αντίστοιχη ανακοίνωση. Ζητούμε την κατανόησή τους. Κάνουμε το δρομολόγιο του Βύρωνα μέχρι τα Γαλατάδικα και επιστρέφει στο κέντρο».

ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ

Τέλος για την επιβατική κίνηση είπε ότι «δεν είναι η αναμενόμενη και δεν είναι αυτή του 2019. Με γοργούς ρυθμούς, όμως, ο κόσμος καταλαβαίνει ότι τα περισσότερα μέτρα έχουν αρθεί, έχει μείνει μόνο η μάσκα εντός του λεωφορείου, η πληρότητα έχει ανέβει στο 100%, τα δρομολόγια όσο πάνε και ομαλοποιούνται, οπότε ο κόσμος το βλέπει και βοηθάει όσο μπορεί χρησιμοποιώντας τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Ήδη έχει ξεκινήσει ο προγραμματισμός των κομπιούτερ με τα προγράμματα κι ευελπιστούμε μέχρι τέλος Ιουλίου όπως είπε κι ο ανάδοχος του έργου, θα τοποθετηθούν τα μηχανήματα στα λεωφορεία και θα έχουν ανάψει και οι πινακίδες».

Προηγούμενο άρθροΙκανοποιητική η συμμετοχή των καταστηματαρχών της Καβάλας στην απεργιακή κινητοποίηση της Τετάρτης
Επόμενο άρθροΜιχάλης Μεταξάς: Δεν είχαμε κάποιες ιδιαίτερες αυξητικές τάσεις ούτε ιδιαίτερες μειώσεις στα καύσιμα