Με αγωνία παρακολουθούν οι άνθρωποι της ελληνικής “βαριάς βιομηχανίας”, δηλαδή του τουρισμού, τις εξελίξεις τόσο στα επιδημιολογικά δεδομένα του κορωνοϊού όσο και στα μέτρα στήριξης και τα υγειονομικά πρωτόκολλα που θα οφείλουν να τηρήσουν, εφόσον επαναλειτουργήσουν.

Υπάρχει ένα κλίμα αισιοδοξίας. Είμαστε πια έτοιμοι να υποδεχθούμε τους τουρίστες. Έχουμε ένα πλεονέκτημα συγκριτικά με άλλες περιφέρειες της χώρας, στο ότι μεγάλο μέρος του τουρισμού βασίζεται στον οδικό τουρισμό” και από εκεί έρχονται θετικά μηνύματα. “Ήδη είναι πολλά τα mail και τα τηλέφωνα για κρατήσεις. Είμαστε έτοιμοι να τους δεχθούμε με βάση τα πρωτόκολλα του υπουργείου”, δήλωσε στο ραδιόφωνο του Lobby 101.8 το πρωί της Δευτέρας (25/5) ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμου Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, Αθανάσιος Τσώνης.

“Μιλάμε με εταιρείες που δίνουν πιστοποιήσεις πάνω στα θέματα υγειονομικής ασφάλειας για να πάρουν οι επιχειρήσεις όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά υγειονομικής ασφάλειας. Στην μετά κορωνοϊού εποχή, η ασφάλεια και υγεία του τουρίστα θα αποτελούν τουριστικό προϊόν από μόνο του και κοιτάμε να το διαφημίσουμε”.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, όπως είπε ο κ. Τσώνης ξεκίνησε μία σειρά επαφών, είτε με συνεντεύξεις σε ξένα τηλεοπτικά δίκτυα, είτε με αποστολή υλικού ώστε να προβληθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η περιοχή μας. “Είναι ένα τοπίο δυναμικό και ρευστό. Η χώρα στην οποία στοχεύουμε είναι να έχει χαμηλά ποσοστά κορωνοϊού. Στη μαύρη λίστα είναι η Τουρκία διότι δεν έχει δείξει χαμηλό δείκτη κορωνοϊού”.

Στο Σαββατοκύριακο ο κ. Τσώνης ήταν στην Θάσο όπου είχε συνάντηση με φορείς ώστε να καταστρώσουν τα σχέδια τους για την επόμενη μέρα. Έχει συσταθεί μία ομάδα διαχείρισης κρίσης που αποτελείται από ανθρώπους του δήμου, του τουρισμού, της υγείας, των μεταφορών, ώστε να αντιμετωπιστεί με τον αποτελεσματικότερο τρόπο κάποιο “ύποπτο” κρούσμα”.

Επιλέγουμε Ελλάδα” είναι το σύνθημα όλων όσων ασχολούνται με τον κλάδο. Όπως είπε ο αντιπεριφερειάρχης τουρισμού πλέον εφόσον υπάρχουν και τα νέα δεδομένα μετά τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού, ξεκινάει η καμπάνια προβολής της χώρας στο εξωτερικό, ενώ φέτος αναμένεται να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα και στον εσωτερικό τουρισμό.

Ακούστε όσα δήλωσε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού στο Lobby 101.8 από το 33.40

 

Προηγούμενο άρθροNetflix: Η νέα σειρά που θα κάνει θραύση – Βασίζεται σε μυθιστόρημα best-seller
Επόμενο άρθροΘάσος | Η ΕΥΠΑΤΕ αρμόδια για θέματα διαδικασιών έκδοσης και ελέγχου οικοδομικών αδειών σε τουριστικά καταλύματα άνω των 50 κλινών