Στη Θράκη θα υλοποιηθούν ενεργειακά έργα, θα δοθεί έμφαση στα δίκτυα και στις συνδυασμένες μεταφορές, θα δοθούν κίνητρα στέγασης για τα νέα ζευγάρια και επαναπατρισμός των ξενιτεμένων για εξεύρεση εργασίας για την αντιμετώπιση του δημογραφικού ζητήματος, ειδικά για τον Βόρειο Έβρο.
Επίσης ενσωματώθηκε τροπολογία για πρόσθετη ρευστότητα της τάξης των 120 εκ ευρώ στην Θράκη, κατά την ψήφιση του νόμου για τις στρατηγικές επενδύσεις.
«Ενώσαμε δυνάμεις για τη Θράκη και το ευρύ πόρισμα της Διακομματικής θα είναι ολιστικό, θα βασίζεται σε πέντε άξονες και θα αφορά όλη την κοινωνία της Θράκης», τόνισε η πρόεδρος της Διακομματικής, Ντόρα Μπακογιάννη.

Για το θέμα του φράγματος Κομψάτου, απαντώντας σε ερώτηση της ΕΡΤ, πως εκκρεμεί η επικαιροποίηση μιας μελέτης. Μόλις γίνει και αυτό θα είναι το επόμενο ΣΔΙΤ που θα προχωρήσει και είναι στην γραμμή για ένταξη στο Ταμείο Ανάκαμψης, αυτού του εμβληματικού έργου.
Τέλος σε ότι αφορά την λειτουργία της Ειδικής Γραμματείας παρακολούθησης της πορείας των δράσεων που προτείνει το πόρισμα, η κ. Μπακογιάννη, υπογράμμισε πως η επιτροπή που συνέθεσε το πόρισμα, θα αποτελεί και το όργανο παρακολούθησης του. Δηλαδή, η ίδια ως πρόεδρος της Διακομματικής Επιτροπής, οι Βουλευτές Θόδωρος Ρουσόπουλος, Δημήτρης Καιρίδης, Ευριπίδης Στυλιανίδης.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε από όλους και υπογραμμίσθηκε η επίλυση του ζητήματος της επιδότησης του κόστους εργασίας 12% του ΟΑΕΔ, που πλέον καθαρίζει το τοπίο με τις επιχειρήσεις σε σχέση με τα οφειλούμενα χρήματα του κράτους και τις οφειλές των επιχειρήσεων προς το κράτος, καθώς προχωρούν οι συμψηφισμοί. Επι πλέον οι επιχειρήσεις μπορούν πια να αξιοποιήσουν πια τα νέα χρηματοδοτικά εργαλεία, μη έχοντας οφειλές. Αναφορά έγινε και την ψήφιση του νομοσχεδίου για την ανάδειξη του Μουφτή για τη Μουσουλμανική Μειονότητα. Από τις αναφορές των θεμάτων της Θράκης, δεν θα μπορούσε να λείψει η αναβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας στη Θράκη και φυσικά στα παιδιά της Μειονότητας, αλλά και η στήριξη και ενδυνάμωση του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, μέσω ενός εξορθολογισμού του με βάση τις προτάσεις του ΔΠΘ.
Τέλος αναφορά έγινε και στην αναζωογόνηση του Σιδηροδρομικού δικτύου. Υπάρχει η πρόταση για αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου και της σιδηροδρομικής Εγνατίας, με σύνδεση της Θεσ/νικης και των πόλεων της Περιφέρειας με ηλεκτροκίνηση, κάτι που θα αφορά και τους κάθετους άξονες. Αυτό που υπογραμμίσθηκε ήταν πως δεν είναι δυνατόν τα λιμάνια πια να μην είναι συνδεδεμένα με τον σιδηρόδρομο και αυτό έχει προβλεφθεί και στο πόρισμα της Διακομματικής.

Πηγή:www.ertnews.gr

Προηγούμενο άρθροΑλίευσαν στη Θάσο πάνω από 2.700 ακατάλληλους για κατανάλωση αχινούς
Επόμενο άρθροΘόδωρος Χατζηχρήστος: Υπάρχει μεγάλη ανασφάλεια και ανησυχία στο χώρο», δήλωσε για το θέμα της ενέργειας