Καταργήθηκαν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου. Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου κ. Βασίλης Λεμονίδης σημείωσε ότι ήταν κάτι που ζητούσαν οι έμποροι όλης της χώρας.

Πιο συγκεκριμένα είπε ότι «η κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων ήταν κάτι που ζητούσαμε εδώ και αρκετά χρόνια από τους υπουργούς Ανάπτυξης. Ήταν κάτι που ζητούσαν όλοι οι Εμπορικοί Σύλλογοι της χώρας. Ο λόγος που το θέλαμε ήταν ότι πλέον ο θεσμός αυτός είχε ξεφτίσει, δεν είχε κανένα νόημα να υπάρχει. Από την αρχή εμείς το λέγαμε ότι δεν θα δώσει κάτι παραπάνω ούτε στους καταναλωτές, ούτε στους συναδέλφους που συμμετείχαν σ’ αυτές τις 15ήμερες εκπτώσεις του Νοεμβρίου και του Μαΐου, σε δύο περιόδους που τα εμπορεύματα είναι νέες παραλαβές, που δεν επιδέχονται μεγάλων εκπτώσεων. Το ζητούμενο ήταν να μπορεί ο καταναλωτής να πάρει κάτι με μεγάλη έκπτωση, κάτι που γινόταν στις κανονικές εκπτώσεις του Γενάρη- Φλεβάρη και του Ιουλίου- Αυγούστου. Έτσι, λοιπόν, είχαμε καταντήσει να κάνουμε σχεδόν 6 μήνες εκπτώσεις. Αυτό, παραγωγικά και σε επίπεδο βιωσιμότητας μιας επιχείρησης δεν μπορεί να βοηθήσει. Αντίθετα, χαντακώνει την επιχείρηση και της δημιουργεί περαιτέρω προβλήματα.

Ακόμη και τα πολυκαταστήματα και ο φορέας που τα εκπροσωπεί σε πανελλήνιο επίπεδο ζητούσαν την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων ενώ στην αρχή ήταν υπέρμαχοι. Όμως, κατάλαβαν και οι ίδιοι ότι δεν μπορεί να δώσει κάτι παραπάνω στην επιχείρηση, αντίθετα μειώνει την κερδοφορία και πολλές φορές και τους τζίρους. Δούλευαν περισσότερες ώρες, με μεγαλύτερη ένταση και χρειαζόταν να πληρώνουν περισσότερα χρήματα ενώ τα έσοδα δεν ήταν τα ανάλογα»

ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ

Πρόσθεσε ότι «δεν λείπουν οι ώρες και οι μέρες από τους καταναλωτές. Υπάρχει άπλετος χρόνος για να μπορούν να βγουν να βρουν αυτό που ζητάνε και να καταναλώσουν. Τα χρήματα λείπουν, τα χρήματα μειώνονται στην οικογενειακή τους κατάσταση οικονομικά, όπου κάθε οικογένεια και κάθε καταναλωτής έχει μειωμένη αγοραστική δύναμη και παράλληλα όλοι γνωρίζουμε τι συμβαίνει όσον αφορά την ακρίβεια, την ενέργεια και όλα αυτά τα δεινά που, αφού είχαμε την πανδημία να ασχολούμαστε με τον covid και όλα τα ΜΜΕ των Αθηνών πιπίλιζαν το μυαλό όλων γι’ αυτόν, πλέον δεν ασχολούνται με τον covid αλλά με την ενέργεια, τον πόλεμο και την ακρίβεια. Έτσι, ακόμη και ο κόσμος που έχει μια μικρή δυνατότητα να καλύψει κάποιες ανάγκες σε ένδυση- υπόδηση, αυτός ο εμπορικός τομέας είναι αυτήν τη στιγμή με τους χειρότερους τζίρους της δεκαετίας – δεν καταναλώνει. Διότι ο κόσμος δεν έχει χρήματα για να αγοράσει. Κι αυτοί που έχουν λίγα χρήματα, τα κρατάνε και φοβούνται με όλα αυτά που ακούνε από τα ΜΜΕ των Αθηνών».

Προηγούμενο άρθροΉταν μια πολύ καλή χρονιά για τα Λασπόλουτρα Κρηνίδων και το Φρούριο της Καβάλας
Επόμενο άρθροΓνωρίζετε τι είναι η γιορτή του Halloween; – Το έθιμο της κολοκύθας και οι ρίζες του