KTEL

Τελικά το έργο της ανάπλασης της Βενιζέλου μόνον προβλήματα επέφερε στην τοπική κοινωνία…  Το επόμενο θύμα μετά τους επαγγελματίες που είδαν τους τζίρους τους να πέφτουν κατά 30%, είναι το Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας και το επιβατικό κοινό του… Συγκεκριμένα  τέσσερα δρομολόγια του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, επιστρέφουν εντός των επόμενων ημερών, στην οδό Βενιζέλου, όπως αποφασίστηκε χθες το μεσημέρι  σε συνάντηση που είχαν στο δημαρχείο, ο πρόεδρος του Κ.Τ.Ε.Λ.  κ. Στράτος Μακρογιαννίδης και η δήμαρχος κ.  Δήμητρα Τσανάκα.

Όπως δήλωσε   αμέσως μετά το πέρας της συνάντησης ο πρόεδρος του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, από τις επτά γραμμές που συνολικά περνούσαν από την οδό Βενιζέλου πριν αυτή μονοδρομηθεί, θα επιστρέψουν η γραμμή 1 (Βύρωνας), η γραμμή 11 (νοσοκομείο), η γραμμή 4 (Κηπούπολη) και η γραμμή 5 (Άγιος Λουκάς).

ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ

Οι αστικές γραμμές που θα συνεχίσουν να περνούν από την οδό Ερυθρού Σταυρού είναι συνολικά τρεις. Πρόκειται για τη γραμμή 2 (Δεξαμενή), τη γραμμή 10 (ΔΕΠΟΣ) και τη γραμμή 8 (Μπάτης).

Όπως υπογράμμισε ο κ. Μακρογιαννίδης, η απόφαση ελήφθη από κοινού με την διοίκηση του Δήμου Καβάλας, ενώ τόνισε ότι η διοίκηση του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. υποσχέθηκε να μην «πέφτουν» όλες οι γραμμές ταυτόχρονα στην οδό Βενιζέλου, ώστε να αποφευχθεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση.

ΠΕΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Το διάστημα μέσα στο οποίο θα αρχίσουν εκ νέου τα δρομολόγια του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. από την οδό Βενιζέλου, θα εξαρτηθεί από το πέρας και των τελευταίων εργασιών που απέμειναν στην εν λόγω οδό, δηλαδή εντός των επόμενων 10 με 15 ημερών.

Ερωτηθείς σχετικά με το αν θεωρεί ότι μπορεί να υπάρξει σημαντικό κυκλοφοριακό πρόβλημα από τη διέλευση των αστικών μέσα από τη Βενιζέλου, ο κ. Μακρογιαννίδης απάντησε ότι  «Δεν το φοβόμαστε αυτό γιατί δοκιμάσαμε με ένα μεγάλο λεωφορείο στο ύψος του Αϊ Γιάννη, το οποίο περνούσε κανονικά. Νομίζω ότι δεν θα έχουμε κανένα απολύτως πρόβλημα».

ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ

Τελικά αποδείχθηκε ότι η ανάπλαση της Βενιζέλου ήταν απλά ένα έργο βιτρίνας χωρίς σχεδιασμό και με πολλά ερωτήματα… Πολλά πλακάκια και πεζοδρόμια, καθόλου πράσινο και πολλά κυκλοφοριακά προβλήματα.. Τεράστιες οι ευθύνες της Διοίκησης του  Σιμιτσή, αλλά μεγάλες και οι ευθύνες της σημερινής διοίκησης του Δήμου Καβάλας  που εφάρμοσε κατά γράμμα ένα προβληματικό σχέδιο. Θα επανέλθουμε τις επόμενες ημέρες με ένα αναλυτικότερο ρεπορτάζ, που ίσως να χρειαστεί να παρέμβει και η Εισαγγελέας.

Προηγούμενο άρθροΠαππάς: Πριν την απόφαση του ΣτΕ η τροπολογία για το «μαύρο»!
Επόμενο άρθροΑναμένετε η εκλογή του νέου Περιφερειάρχη ΑΜΘ