Σε απάντηση της επιστολής του κ. Βασίλη Ματσάνη που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα “Η Θασιακή” στις 29-06-2021 με τίτλο «Επί 35 μέρες περιμένουν το Δήμο Θάσου να μαζέψει ογκώδη απορρίμματα», ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε τα εξής:
«Κατανοούμε την αγανάκτηση του συμπολίτη μας κ. Βασίλη Ματσάνη. Το πρόβλημα που υπάρχει στην Κοινότητα Ποταμιάς είναι γνωστό και το στηλιτεύουμε, όμως η καταγγελία του είναι αναληθής, καθώς τις τελευταίες 35 ημέρες το όχημα αποκομιδής του Δήμου Θάσου έχει περάσει από το συγκεκριμένο σημείο πέντε (5) φορές.
Ειδικότερα, κατόπιν ενημέρωσής μας από την Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Θάσου, το όχημα έχει περάσει στις 26-05-2021 (35 λεπτά), 31-05-2021 (15 λεπτά), 01-06-2021 (10 λεπτά), 10-06-2021 (40 λεπτά) και στις 30-06-2021 (60 λεπτά). Υπήρξε κενό χρονικό διάστημα 20 ημερών αποκλειστικά και μόνο λόγω βλάβης του οχήματος αποκομιδής.
Επίσης, το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν γίνει πολλές συστάσεις από μέλη του Συμβουλίου της Τοπικής Κοινότητας Ποταμιάς, δια πολλών τρόπων, μεταξύ των οποίων και με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προς τους κατοίκους της Κοινότητας να μην αποθέτουν τα ογκώδη αντικείμενα ανεξέλεγκτα, αλλά να τα εναποθέτουν σε συγκεκριμένα και μόνο σημεία κατόπιν προηγούμενης ενημέρωσής τους από την Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Θάσου.
Είναι προφανές ότι είναι αδύνατο ο Δήμος Θάσου να βρίσκεται έξω από κάθε κατοικία για να παραλάβει ογκώδη αντικείμενα όποτε το επιθυμεί ο ιδιοκτήτης. Η αποδεδειγμένη όμως ανωτέρω αδυναμία του Δήμου δεν νομιμοποιεί τον κάθε ασυνείδητο να εναποθέτει τα ογκώδη του αντικείμενά όπου τον βολεύει και επιθυμεί.
Κανείς δεν θα ήθελε τα ογκώδη αντικείμενα των συμπολιτών του έξω από το σπίτι του ή την επιχείρησή του και γι’ αυτό και κατανοούμε πλήρως τον κ. Ματσάνη. Δυστυχώς όμως, δεν βλέπουμε διά της επιστολής του να στηλιτεύει αυτή την συμπεριφορά των συμπολιτών του, αλλά αντίθετα να την δικαιολογεί επιρρίπτοντας την ευθύνη στο Δήμο Θάσου.
Αναφορικά δε με την ανταπόκριση των υπαλλήλων της Υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου Θάσου σημειώνουμε ότι και ευγενικοί και εξυπηρετικοί είναι».

Προηγούμενο άρθροΕνημερωτικά σεμινάρια καθοδήγησης των επιχειρήσεων-μελών των Επιμελητηρίων για τη συμμόρφωση της λειτουργίας τους σε συνθήκες COVID-19
Επόμενο άρθροΗ ομιλία του Δημάρχου Καβάλας στην τελετή ανακήρυξης της Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, σε Επίτιμη Δημότη Καβάλας