%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b3%ce%af%ce%b1-%ce%b8%ce%ac%cf%83%ce%bf%cf%85-1-800x445

Από τις 6 Ιουνίου θα αυξηθούν σε 5 από 3 που είναι σήμερα, τα δρομολόγια των φέρρυ μπόουτ στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας- Πρίνου. Ο Αντιπρόεδρος της Θασιακής Ένωσης Καβάλας κ. Νίκος Τσιλογιώργης σχολίασε ότι είναι ευχάριστο που τα δρομολόγια αυξάνονται αλλά διαπίστωσε πρόβλημα με τα ωράριά τους.

Πιο συγκεκριμένα είπε ότι «το ευχάριστο είναι ότι στα ήδη υπάρχοντας τρία δρομολόγια που γίνονται σήμερα, θα προστεθούν κατά πάσα πιθανότητα από τις αρχές Ιουνίου, από το πρώτο δεκαήμερο του Ιούνη, άλλα δύο δρομολόγια. Δηλαδή θα δραστηριοποιηθεί στην πορθμειακή γραμμή του Πρίνου και η Κοινοπραξία, η ναυτιλιακή εταιρία του κ. Μητσόπουλου. Το παράδοξο στην υπόθεση αυτή, παρ’ ό,τι οπωσδήποτε τα 5 δρομολόγια θα εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό, είναι ότι βλέπουμε μία πύκνωση στα δρομολόγια. Για να δώσω ένα παράδειγμα να καταλάβει ο κόσμος, στις 6.50 το πρωί είναι το πρώτο δρομολόγιο από Πρίνο για Καβάλα και το αμέσως επόμενο είναι μέσα σε μισή ώρα. Δηλαδή 6.50 και 7.15-7.20 είναι το επόμενο. Αντίστοιχα, από εδώ από την Καβάλα, το πρώτο δρομολόγιο θα είναι στις 8.30 το πρωί και το αμέσως επόμενο στις 9.15. Αντιλαμβάνεστε, λοιπόν, ότι μέσα σε τρία τέταρτα, μισή ώρα, θα έχουμε δύο συνεχόμενα δρομολόγια. Αυτό, βέβαια, δεν εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό γιατί είπαμε ότι θέλουμε δρομολόγια αρκετά, αλλά να καλύπτουν όλο το εύρος της ημέρας. Θα το δούμε και αυτό. Πριν από λίγο μίλησα με το Λιμεναρχείο και θα κάνουμε και μία παράσταση στο Λιμεναρχείο για να εξορθολογιστούν αυτά τα δρομολόγια, τα 5 που θα ισχύσουν από το πρώτο 10ήμερο του Ιουνίου. Αυτή τη στιγμή νομίζω ότι τα 5 δρομολόγια λίγο καλύπτουν και αν προστεθούν –δεν ξέρω τις διαθέσεις της τρίτης ναυτιλιακής εταιρείας, του κ. Φιλιάγκου, τι σκοπεύει να κάνει.

«ΤΑ 8 ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ»

Πέρυσι είχαμε αρκετά δρομολόγια. Είχαμε φτάσει σε κάποιες στιγμές να έχουμε 8 δρομολόγια ημερησίως που πιστεύω κάλυπταν τις ανάγκες του επιβατικού κοινού και έδιναν μια καινούργια προοπτική στην πορθμειακή γραμμή του Πρίνου. Φέτος τα πράγματα είναι πιο προσγειωμένα, δεν έχουμε αρκετά δρομολόγια γιατί ήδη έχει αποσυρθεί η τρίτη ναυτιλιακή εταιρεία, ωστόσο τα 5 δρομολόγια που βλέπουμε να αρχίζουν από τις αρχές του Ιούνη, νομίζω καλύπτουν κάπως τις ανάγκες. Απλώς, το πρόβλημα που είχα επισημάνει και στην αρχή είναι ότι το πρωί είναι πολύ πυκνά τα δρομολόγια ενώ αντίθετα το απόγευμα όχι. Είπαμε να έχουμε αρκετά δρομολόγια αλλά να εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό και να καλύπτουν όλο το εύρος της ημέρας. Ένας που πηγαίνει στη Θάσο να μπορεί αργά το απόγευμα να επιστρέφει χρησιμοποιώντας την ίδια πορθμειακή γραμμή. Γιατί από την άλλη μεριά η πορθμειακή γραμμή της Κεραμωτής έχει πάρα πολλά δρομολόγια. Αυτήν τη στιγμή πρέπει να είναι παραπάνω από 22. Κι επειδή το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος βρισκόμουν στη Θάσο κι έβλεπα την κίνηση, πρέπει να επισημάνω ότι αυτές τις μέρες είχαμε αρκετό κόσμο. Πέρασε αρκετός κόσμος απέναντι, κυρίως από τις βαλκανικές χώρες και κυρίως από τη Βουλγαρία, που σημαίνει ότι φέτος, εάν επαληθευτούν οι προβλέψεις, θα έχουμε πάλι μία έκρηξη επισκεψιμότητας στο νησί».