Μικρή αύξηση στο κόμιστρο των ΤΑΞΙ ανακοινώθηκε τις προηγούμενες ημέρες και ειναι σε ισχύ πλέον ο νέος κατάλογος. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Σωματείου Ιδιοκτητών ΤΑΞΙ κ. Χρήστος Ιωαννίδη είναι αναγκαία η αύξηση λόγω της αύξησης στις τιμές των καυσίμων.

Περισσότερο ορατό από ποτέ είναι το ενδεχόμενο αυξήσεων στα κόμιστρα των ταξί, έπειτα από την εκρηκτική άνοδο της τιμής των καυσίμων. Οι ιδιοκτήτες ταξί “πιέζουν” για σημαντικές ανατιμήσεις, καθώς – όπως υποστηρίζουν – δεν “βγαίνουν”.

Όπως ανέφερε «Πράγματι το θέμα έχει τεθεί στην Ομοσπονδία. Το τελευταίο διάστημα έχουν ενταθεί οι συζητήσεις και διαπραγματεύσεις μεταξύ της ΠΟΕΙΑΤΑ και του ΣΑΤΑ με το υπουργείο Μεταφορών, το οποίο καλείται να λάβει τη σχετική απόφαση, σε συνεννόηση με το υπουργείο Οικονομικών.

Φαίνεται ότι το ενδεχόμενο ανατιμήσεων στα κόμιστρα των ταξί συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες και μένει πλέον να συγκεκριμενοποιηθεί το ύψος και οι κατηγορίες που θα υλοποιηθεί. Βέβαια η αύξηση θα είναι πολύ μικρή.

Εκεί που έχουν φτάσει τα καύσιμα, δεν είναι βιώσιμο το επάγγελμα. Απαιτούνται μέτρα από την Πολιτεία». Ο ίδιος υπενθύμισε ότι προέρχονται από μια πολύ δύσκολη διετία (2020-21), η οποία χαρακτηρίστηκε από σημαντική μείωση του μεταφορικού έργου, λόγω της πανδημίας.

«Είναι γεγονός πως έχουμε θέσει υποψιν των κρατούντων τους προβληματισμούς μας. Εμείς θα μιλήσουμε για μια αύξηση της τάξης των 4 ευρώ στο ελάχιστο πλαφόν κούρσας. Αυτό το ποσό έτσι και αλλιώς το αφήνει ο πελάτης. Αν δεν πάρει αύξηση το ταξί θα κλείσει και ήδη κλείνουν μαγαζιά μας. Μάλιστα το βράδυ μένουν 20-25 αυτοκίνητα για να εξυπηρετήσουν το κόσμο. Τα αυτοκίνητα περιμένουν μή και βγει κανείς από ένα μαγαζί….. Πλέον δεν αξίζει να μείνει κανείς στις πιάτσες» τόνισε χαρακτηριστικά.

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Οι ομοσπονδίες του κλάδου κατέθεσαν και συγκεκριμένες προτάσεις, από τις οποίες ξεχωρίζει η πρόταση για αύξηση της πτώσης σημαίας στα 2,5 ευρώ, της μονής ταρίφας στα 0,82 ευρώ και της ελάχιστης διαδρομής στα 4 ευρώ.

Σημειώνεται ότι οι τελευταίες αυξήσεις στα κόμιστρα των ταξί δόθηκαν πριν από αρκετά χρόνια, οπότε αρκετοί φορείς θεωρούν “εύλογα” τα αιτήματα των αυτοκινητιστών.

Από την άλλη πλευρά, με ενδιαφέρον αναμένεται η στάση που θα διατηρήσει το επιβατικό κοινό, το οποίο διαπιστώνει μείωση της αγοραστικής δύναμης, εξαιτίας των πληθωριστικών πιέσεων.

Η ΑΝΟΔΟΣ

Γενικότερα, η άνοδος της τιμής των καυσίμων έχει επιφέρει έντονο προβληματισμό σε ολόκληρο τον κλάδο των μεταφορών, από τα φορτηγά ΔΧ έως τις εταιρείες ταχυμεταφορών, προκαλώντας ανατιμήσεις στα κόμιστρα.

“Δεν υπάρχει πλέον κόσμος στους δρόμους. Παντού υπάρχει ερημιά. Λίγα μικρά παιδιά και όλα είναι άδεια. Η Καβάλα είναι πόλη φάντασμα μέσα στον Ιούνιο. Άρα ο κόσμος λεφτά δεν έχει και έξω δεν βγαίνει. Τα μαγαζιά εστίασης κλείνουν νωρίς, οι ταβέρνες δεν έχουν κόσμο και πλέον δεν υπάρχει κίνηση και αυτό φαίνεται και σε όλη την οικονομία της πόλης. Το ταξί απλά είναι σφυγμομέτρηση της αγοράς και αν το ταξί είναι στατικό, η αγορά δεν δουλεύει” τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο ίδιος τόνισε ότι ακόμη δεν υπάρχει αύξηση του τουρισμού και όσοι ήρθαν είναι με τα δικά τους αυτοκίνητα οπότε τα ταξί τι κίνηση να έχουν; “Εμάς μας αγγίζει ο ελληνικός τουρισμός. Ο Βούλγαρος δεν θα πάρει ταξί. Ο Έλληνας θα πάρει ταξί. Οι ξένοι δεν δίδουν μεγάλη κίνηση στο ταξί μας. 182 οχήματα στόλος τι κίνηση να βρει με τους τουρίστες; “ σημείωσε καταληκτικά.

Προηγούμενο άρθρο“Ωφέλιμη η συζήτηση ουσίας και όχι εντυπωσιασμού” δηλώνει για τις συνεδριάσεις του Δ.Σ. ο πρόεδρος του Σώματος Κωνσταντίνος Πεφάνης
Επόμενο άρθρο“Από εβδομάδα αποφάσεις για τον παιδικό του Αγίου Λουκά” ανακοινώνει ο πρόεδρος του Νομικού Προσώπου «Αλληλεγγύη» Ανέστης Δημητριάδης