Μια εξαιρετικά σημαντική εκδήλωση τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου στις 11:30, στο ξενοδοχείο Cleopatra, στη Λευκωσία της Κύπρου με σκοπό την παρουσίαση της Περιφέρειας ως ιδανικό προορισμό για κάθε εποχή του χρόνου. Δημοσιογράφοι των μεγαλύτερων Κυπριακών Μέσων, εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου αλλά και του επιχειρηματικού κόσμου «περιηγήθηκαν» στην ιδιαίτερα αυθεντική αυτή γωνιά της Ελλάδας προκείμενου να γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά που την κάνουν ξεχωριστή, στα πλαίσια της προωθητικής καμπάνιας της ΠΑΜΘ με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα».

Κατά τη διάρκεια αυτής της ιδιαίτερα επιτυχημένης παρουσίασης, οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι ανακάλυψαν το γοητευτικό πρόσωπο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, γνώρισαν τους ανθρώπους της αλλά και τους βασικότερους φυσικούς και πολιτιστικούς θησαυρούς της. Τοπία που κόβουν την ανάσα, αξιόλογη ιστορική κληρονομιά, όμορφες πόλεις, παραδοσιακοί οικισμοί και ένα καλειδοσκόπιο θρησκειών και παραδόσεων είναι μόνο κάποια από τα στοιχεία της ευρύτερης περιοχής που εντυπωσίασαν όσους συμμετείχαν στην εκδήλωση.

Για τους σκοπούς της εν λόγω δράσης, στη Λευκωσία βρέθηκε και ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Τουρισμού κος Τσώνης, ο οποίος μίλησε για το εκτενές πλάνο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας.

Το παρόν επίσης έδωσαν, απευθύνοντας σχετικούς χαιρετισμούς, και ο Διευθυντής ΕΟΤ Κύπρου, κ. Πέτρος Σαγάνας, o Πρόεδρος Επιχειρηματικού Συνδέσμου Κύπρου – Ελλάδας, κ. Ιωσήφ Ιωσήφ καθώς και ο Επίσκοπος Μεσαορίας και Πρόεδρος Συνοδικού Γραφείου Προσκυνηματικών Περιηγήσεων της Εκκλησίας Κύπρου (Θρησκευτικός Τουρισμός), κ. Γρηγόριος, όπως επίσης και υπηρεσιακοί παράγοντες της Περιφέρειας.

Η εκδήλωση της ΠΑΜΘ στην πρωτεύουσα της Κύπρου αποτελεί αναπόσπαστο μέρος ενός ευρύτερου τουριστικού στρατηγικού σχεδιασμού με βασικό όχημα την καμπάνια «Αγκαλιά γεμάτη Ελλάδα». Κεντρικός στόχος είναι η ανάδειξη της ιδιαίτερα θελκτικής εικόνας της ΠΑΜΘ στην αγορά της Κύπρου, ώστε να επιτευχθεί η ένταξη της Περιφέρειας στις πρώτες επιλογές των επαγγελματιών τουρισμού, αλλά και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.

Προηγούμενο άρθροΝ.Δ. – Εκλογές: Γαλάζια εκστρατεία σε πέντε πράξεις
Επόμενο άρθροΜάκης Παπαδόπουλος: ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ οι Καβαλιώτες πληρώνουν και ξανά-πληρώνουν τις ίδιες μελέτες, πάλι σε εταιρείες της Αθήνας, για έργα που τελικά δεν γίνονται;