Ασφαλιστικά μέτρα κατέθεσε χθες η ΔΕΥΑΚ κατά της εταιρείας οπτικών ινών που με τις εργασίες της κόβει τα δίκτυα ύδρευσήης της. Ο πρόεδρός της κ. Απόστολος Χρόνης σημείωσε πως η εταιρεία προκαλεί βλάβες και δεν τις αποκαθιστά.

Συγκεκριμένα είπε ότι «θα καταθέσουμε από κοινού με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Καβάλας σήμερα (σ.σ. χθες) το πρωί προσωρινή διαταγή για ασφαλιστικά μέτρα στο δικαστήριο ώστε να σταματήσουν οι εργασίες από τη συγκεκριμένη εταιρεία. Δεν μπορούμε να συνεργαστούμε μαζί της. Παρά το ότι έχουμε μόνιμα έναν τεχνίτη στο χώρο που εργάζονται και τους υποδεικνύει τα δίκτυα, μόλις φεύγει αυτός προκαλούν βλάβες και μετά δείχνουν πλήρη αδιαφορία για την αποκατάστασή της. Στη μεγάλη βλάβη στις οδούς Ήρας και Θεσσαλονίκης, έσκαψαν αφού έφυγε ο τεχνίτης και μετά που πήγαμε για να αποκαταστήσουμε τη βλάβη καθώς έμεινε η μισή πόλη χωρίς νερό, δεν μας βοήθησαν καθώς είπαν ότι αυτές δεν είναι δικές τους δουλειές. Επειδή κανένας δήμος ή καμία ΔΕΥΑΚ δεν μπορεί να τρέχει πίσω τους και δεν γίνεται να υπηρετούμε μια εταιρεία ενώ η δουλειά μας είναι να υπηρετούμε τους δημότες, γι’ αυτό προσφεύγουμε. Για να σταματήσουν οι εργασίες και να έρθουν να προσδιορίσουμε τον τρόπο με τον οποίο θα δουλεύουν».

ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ

Πρόσθεσε ότι «όλοι θέλουμε δίκτυα κοινής ωφέλειας. Ευρυζωνικό δίκτυο για μεγάλες ταχύτητες στο ίντερνετ, δίκτυο φυσικού αερίου, νέα δίκτυα ηλεκτρισμού, όμως τα έργα θα πρέπει να γίνονται σωστά. Να ταλαιπωρούν όσο γίνεται λιγότερο τον κόσμο και το αποτέλεσμα να τους ικανοποιεί όλους. Να γίνεται ένα σωστό οδόστρωμα χωρίς περιπτώσεις καθίζησης και βλαβών που θα δημιουργούν κινδύνους σε πεζούς και οχήματα. Νομίζω ότι ο δικαστής θα μας ακούσει και στο τέλος θα το πετύχουμε.

Το ίδιο συμβαίνει με το φυσικό αέριο. Σε πολλά σημεία της πόλης, αν και έχουμε άριστη συνεργασία ως ΔΕΥΑΚ, έχουν μείνει ανοιχτά πάρα πολλά χαντάκια. Θα πρέπει να γίνει αποκατάσταση και σ’ αυτά. Το ίδιο, βέβαια, συμβαίνει και σε δικά μας έργα, όπως στην Κηπούπολη που είναι από τα λίγα που προχωράνε. Ο covid, η ενεργειακή κρίση και η αύξηση των υλικών έχουν προκαλέσει προβλήματα σε όλη τη χώρα και δεν προχωράνε τα έργα με τους ρυθμούς που θα έπρεπε. Αυτό, όμως, είναι εθνικό πρόβλημα και γι’ αυτό ασχολείται το αρμόδιο υπουργείο που πιστεύω ότι στο τέλος θα δώσει λύση.

Στην Κηπούπολη, λοιπόν, συμβαίνει το ίδιο. Έχουμε πολλά χαντάκια ανοιχτά, λέμε συνεχώς στον εργολάβο να τα κλείσει. Έχει γίνει σε κάποια σημεία η προσωρινή αποκατάσταση αλλά πρέπει να γίνει πλήρης αποκατάσταση. Αλλά και οι υπόλοιποι εργολάβοι μέσα στην πόλη να φροντίσουν το οδόστρωμα να είναι σωστό.

Το φυσικό αέριο δουλεύει αυτήν την εποχή στις Καμάρες, θα τελειώσουν γρήγορα και θα αποκαταστήσουν γρήγορα το οδόστρωμα, όπως και στην Χρυσοστόμου Σμύρνης, μπροστά στην Πυροσβεστική.

Η πόλη φέτος και το 2023 θα σκάβεται και θέλει από εμάς λίγη υπομονή. Στο τέλος, όμως, η πόλη θα είναι έτοιμη για τους συνδημότες μας και τους τουρίστες».

Προηγούμενο άρθροΗ πώληση της Εγνατίας Οδού ΑΕ δημιουργεί πρόβλημα στο θέμα της ελεύθερης διέλευσης από τα διόδια της Άσπρης Άμμου, όσων περνάνε για επαγγελματικούς λόγους
Επόμενο άρθροΔιαμαρτυρία του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Ν.Καβάλας για απόφαση του Δήμου Καβάλας για αντικατάσταση λαμπτήρων LED