Να πέσουν οι τόνοι ζήτησε, μιλώντας στο Κόκκινο Καβάλας, ο διευθυντής της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Καβάλας, Απόστολος Βαγενάς σχετικά με το θέμα που προέκυψε μετά από ανάρτηση στελέχους της ΝΔ, στην οποία κατηγορούσε για πολιτική κατήχηση, υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ, καθηγήτρια σχολείου της Καβάλας.

Όλα ξεκίνησαν από μία ανάρτηση του στελέχους της ΝΟΔΕ ΝΔ Καβάλας, Μανώλη Φραντζεσκάκη ο οποίος έγραψε τα εξής:

Βέβαια,τα ερωτήματα δεν ήταν αυτά που ανέφερε ο κ. Φραντζεσκάκης. Σύμφωνα με τον κ. Βαγενά, το τεστ και όχι η έκθεση, εντασσόταν στο μάθημα Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής (ΚΟΙΠΑ), στο οποίο εξηγούνται τα σχετικά με το πολίτευμα, είχε δύο ερωτήματα:

Α. Γιατί πρέπει να ψηφιστεί από την ελληνική Βουλή η Συμφωνία των Πρεσπών

Β. Τι χρειάζεται μία κυβέρνηση για να κυβερνά.

Γίνεται λοιπόν εύκολα αντιληπτό ότι πρόκειται για ψευδή είδηση που δεν δίστασαν να αναπαράγουν και τοπικά ΜΜΕ (το εξής ένα). Σε ό,τι αφορά τις απαντήσεις που έπρεπε να δώσουν οι μαθητές, η καθηγήτρια εξήγησε στον κ. Βαγενά ότι η πρώτη ήταν καθαρά διαδικαστική και θα μπορούσε να αφορά οποιαδήποτε συνθήκη υπέγραφε το ελληνικό κράτος και η δεύτερη αφορούσε την αρχή της δεδηλωμένης. Να σημειωθεί ότι ο κ. Βαγενάς θεωρεί το θέμα λήξαν και ζήτησε να μην εμπλέκονται η πολιτική αντιπαράθεση σε θέματα εκπαίδευσης.

Ο κ. Φραντζεσκάκης εμφανίστηκε αμετανόητος και ανήρτησε το παρακάτω κείμενο:

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η τοπική ΝΟΔΕ η οποία έσπευσε να καλύψει το μέλος της, κάνοντας λόγο για καθεστώς ΣΥΡΙΖΑ, ενώ χαρακτήρισε τη διατύπωση του θέματος «το λιγότερο ατυχής αν δεν ήταν εσκεμμένη».

Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΝΟΔΕ ΝΔ Καβάλας:

Η ΝΟΔΕ ΝΔ ΚΑΒΑΛΑΣ στηρίζει  απόλυτα  το μέλος της Μανώλη Φρατζεσκάκη σχετικά με την ανάρτηση- καταγγελία του για το συμβάν με το θέμα που τέθηκε σε τεστ, σε μαθητές τρίτης Γυμνασίου και τους καλούσε να τοποθετηθούν στο γιατί η συμφωνία των Πρεσπών πρέπει να κυρωθεί από την Βουλή.

Ήταν απόλυτα φυσιολογικό να ανησυχήσει   ο  κος Φρατζεσκάκης όπως ανησυχούν και όλοι όσοι λαμβάνουν γνώση του συγκεκριμένου γεγονότος.

Μη θέλοντας να οξύνουμε τα πνεύματα σχετικό με το τόσο ευαίσθητο εθνικά θέμα, θα αρκεστούμε στο να δηλώσουμε ότι η διατύπωση του θέματος ήταν το λιγότερο ατυχής αν δεν ήταν εσκεμμένη.   Θα μπορούσε να διατυπωθεί με εντελώς διαφορετικό τρόπο ώστε να μην υποκρύπτει  προπαγανδιστική διάθεση.  Αν όντως η καθηγήτρια αναφερόταν στις διαδικασίες της κύρωσης Συμφωνιών από το Κοινοβούλιο θα μπορούσε να ρωτήσει πως κυρώνονται οι διμερείς συμφωνίες και όχι να αναφερθεί στην συγκεκριμένη.   Καλό θα ήταν να είμαστε προσεκτικότεροι όταν «πλάθουμε» παιδικές και εφηβικές ψυχές.

Εξάλλου το γεγονός δεν είναι το μοναδικό αλλά έρχεται να ενισχύσει σειρά άλλων παρόμοιων  μέσω των οποίων  το καθεστώς ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να  δημιουργήσει κλίμα στη νεολαία, προκειμένου να απαλύνει τις εντυπώσεις για τη συμφωνία του αίσχους-Πρεσπών.

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε την εμετική ανάρτηση ηθοποιού εναντίον μαθητών ΙΕΚ και τον χαρακτηρισμό ως φασιστοειδών όσων μαθητών κινητοποιήθηκαν για την Ελληνικότητα της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ μας. Αυτό «το βιολί» δεν είμαστε διατειθειμένοι να το αφήσουμε να συνεχιστεί Θα το σπάσουμε Ο αγώνας για τη μία μοναδική ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ δεν τελείωσε με τις 153 μαχαιριές που δέχθηκε στην πλάτη  της, αλλά τώρα αρχίζει!!!

Προηγούμενο άρθροΗ πτώση της γέφυρας μετέφερε προσωρινά το Τελωνείο στο εμπορικό λιμάνι
Επόμενο άρθροΤο Σάββατο αγωνίζεται η Ένωση με το Μαρούσι