Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης στο πλαίσιο της πολιτικής της για την διαμόρφωση της ενδοπεριφερειακής καταναλωτικής συνείδησης και οικονομικής αλληλεγγύης, αποφάσισε την σύζευξη προϊόντων της ΑΜΘ με τον ευρύτερο τουριστικό χώρο, τους ξενοδόχους, τους χώρους εστίασης και τους χώρους αναψυχής και κυρίως τους φορείς της κατανάλωσης. Προς την κατεύθυνση αυτή οργανώνεται η 2η SYNERGIA Προώθησης Τοπικών Προϊόντων στις 9-10 Απριλίου στο Εκθεσιακό Κέντρο στην Νέα Καρβάλη.
Στην 2η SYNERGIA οργανώνονται παράλληλες εκδηλώσεις μεταξύ των οποίων μία ημερίδα ανταλλαγής απόψεων θεμελίωσης της ενδοπεριφερειακής επαγγελματικής συνεργασίας και παραγωγής δικτυώσεων και μία παρουσίαση της Θρακο-Μακεδονικής Κουζίνας.