Το θέμα των δρομολογίων Καβάλας- Πρίνου απασχόλησε και το Περιφερειακό Συμβούλιο Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης. Ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας κ. Θεόδωρος Μαρκόπουλος προεκλογικά είχε δηλώσει ότι είναι ένα θέμα που πρέπει να αποφασίζεται τοπικά και όχι από την Αθήνα, «να μην αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς». Ο κ. Μαρκόπουλος έδωσε και την σχετική απάντηση τονίζοντας ότι η γραμμή Καβάλας- Πρίνου είναι η πιο εύκολη πρόσβαση στην Καβάλα. Δηλαδή από τον Πρίνο είναι η πιο εύκολη πρόσβαση προς την Καβάλα και επιβάλλεται να στηριχθεί αυτή η πορθμειακή γραμμή.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «είναι επιτακτική ανάγκη να ενισχυθεί η γραμμή με ικανοποιητικό αριθμό δρομολογίων. Είναι κάτι που θα το προσυπέγραφα εγώ αλλά και ο καθένας μέσα στην αίθουσα. Πιστεύω ότι αν αυτή η γραμμή ενισχυθεί με ένα σημαντικό αριθμό δρομολογίων και δεν μείνει στα τρία που έχει καθημερινά και τα δύο του Σαββατοκύριακου το χειμώνα, θα μπορούσε να είναι κι αυτή κερδοφόρα. Ούτως ή άλλως, με τα κέρδη των εταιρειών προσωπικά δεν έχω καμία αντίρρηση, αφού χωρίς αυτά δεν μπορεί να λειτουργήσει η οικονομία».

ΔΥΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ

Πρόσθεσε ότι «υπάρχουν δύο κατευθύνσεις στις οποίες πρέπει να πιέσουμε. Η μία είναι η ενίσχυση της γραμμής με επιπλέον δρομολόγια, η διεύρυνση του ωραρίου έτσι ώστε να υπάρχουν όχι μόνο και το πρωί και το μεσημέρι αλλά και ένα το απόγευμα. Το δεύτερο ζήτημα, που είναι εξαιρετικά σημαντικό, είναι η αποκέντρωση της αρμοδιότητας του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.). Παλιότερα, μέχρι το 2008, τα δρομολόγια που ήταν εντός Νομού, καθοριζόντουσαν με ένα συμβούλιο που προβλεπόταν από το Νόμο και συνεδρίαζε στην έδρα κάθε Νομαρχίας. Ακολούθως, ήρθε ο νομοθέτης και πήρε την αρμοδιότητα συγκεντρωτικά στο ΣΑΣ. Με ανησυχεί το γεγονός ότι ακόμη και οι συνδικαλιστικές εκπροσωπήσεις στο ΣΑΣ έχουν εκφραστεί υπέρ του να παραμείνουν όλα τα δρομολόγια αντικείμενο του κεντρικού ΣΑΣ που συνεδριάζει στον Πειραιά».

Προηγούμενο άρθροΕυαγγελία Δρακονάκη: Αν είναι αναπόφευκτη η συγχώνευση των ΔΕΥΑ ας περιοριστούμε σε επίπεδο νομού
Επόμενο άρθροΟι κερδισμένοι και οι χαμένοι των χρωματιστών τιμολογίων ρεύματος: Γιατί πήρε «κεφάλι» το κίτρινο – Ποιοι είναι οι κίνδυνοι