Συχνές, πολύωρες και χωρίς καμία ειδοποίηση είναι οι διακοπές του ηλεκτρικού ρεύματος. Αυτό, πέραν όλων των άλλων, έχει ως συνέπεια την διακοπή της υδροδότησης καθώς οι αντλίες δουλεύουν με ρεύμα.
Υπό το βάρος αυτών των καταστάσεων το συμβούλιο της κοινότητας της κωμόπολης έκανε εγγράφως κάποιες ερωτήσεις και ζητά της ανάλογες απαντήσεις από των δήμο Καβάλλας και τη ΔΕΥΑΚ:
Αξιότιμοι κύριοι / κυρίες ,
Στις 5 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 08 : 00 διακόπηκε ξαφνικά η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στην Κοινότητα Αμυγδαλεωνα χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση από την πλευρά της ΔΕΔΔΗΕ , ούτε και υπήρχε κάποια ενημέρωση στην ιστοσελίδα της όπου εκεί ενημερώνει για τις προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος .
Η διακοπή διήρκεσε για επτά ( 7 ) ώρες περίπου προκαλώντας σημαντική ταλαιπωρία και ζημιές .
Η διακοπή ηλεκτροδότησης προκάλεσε ταυτόχρονα και τη διακοπή υδροδότησης καθ’ όλη τη διάρκεια των ωρών που διήρκεσε η διακοπή ρεύματος , και σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες δέχθηκα μεγάλο αριθμό κλήσεων απο αγανακτισμένους πολίτες , και κυρίως απο άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και χρειάζονταν τεχνική αναπνευστική υποστήριξη καθώς κινδύνευσαν απο αδυναμία λειτουργίας των συσκευών παροχής οξυγόνου .
Οι συχνές διακοπές ρεύματος επιφέρουν σημαντικές επιπτώσεις στους επαγγελματίες της περιοχής , όπως για παράδειγμα η καταστροφή ηλεκτρικού εξοπλισμού , η καταστροφή εμπορευμάτων , το κλείσιμο καταστημάτων , και κυρίως θέτουν σε κίνδυνο την υγεία , σωματική ακεραιότητα , και την ίδια τη ζωή κατοίκων της Κοινότητας Αμυγδαλεώνα που υποστηρίζονται από ιατρικό εξοπλισμό και μηχανήματα τα οποία τίθεται εκτός λειτουργίας όταν υπάρχει διακοπή ρεύματος .
Σύμφωνα με τον κώδικα καταναλωτών και τις ισχύουσες διατάξεις που διέπουν την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας , η ΔΕΔΔΗΕ υποχρεούται να ενημερώνει τους καταναλωτές για προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος και να λαμβάνει τα αναγκαία μέτρα για την απρόσκοπτη παροχή ηλεκτρικής ενέργειας .
Η αιφνίδια διακοπή ρεύματος χωρίς ενημέρωση συνιστά παράβαση των συμβατικών και νομικών υποχρεώσεων της ΔΕΔΔΗΕ και προκαλεί αναιτιολόγητα προβλήματα στους καταναλωτές .
Για τους ανωτέρω λόγους αιτούμαστε ο Δήμος / ΔΕΥΑ Καβάλας να προστατέψουν τους πολίτες / καταναλωτές τους καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά για να αναγνωριστεί η ευθύνη της ΔΕΔΔΗΕ και παντός υπευθύνου για τη διακοπή ρεύματος χωρίς ενημέρωση .
Μετά τιμής
Πρόεδρος Κοινότητας
Αμυγδαλεωνα
Πουρσαϊτιδης Δημήτρης