astiko-ktel

Σοβαρό πρόβλημα αντιμετωπίζει το Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας μετά την πτώση της γέφυρας στο παλιό Νοσοκομείο καθώς τα δρομολόγιά του εκτελούνται με μεγάλα προβλήματα. Ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ κ. Γιάννης Χαλεπιάδης σημείωσε ότι χρειάζεται πλέον περισσότερη αστυνόμευση η πόλη της Καβάλας καθώς το κυκλοφοριακό πρόβλημα διογκώθηκε.

Χαρακτηριστικά είπε ότι «ό,τι μπορούμε κάνουμε. Το πρόβλημά μας με τα 12μετρα λεωφορεία είναι ότι με τις καινούργιες ρυθμίσεις που γίνονται από πλευράς δήμου Καβάλας, όσον αφορά τις μονοδρομήσεις, τι πλάτεμα των πεζοδρομίων, δυσκολευόμαστε πάρα μα πάρα πολύ στην κυκλοφορία μας. Κι ένα παραπάνω τώρα, που έγινε και η πτώση της γέφυρας, που διοχετεύεται όλη η κίνηση μέσα από την Ομόνοια, έχουμε σοβαρότατο πρόβλημα. Έγινε κάποια κίνηση επάνω στην οδό Σαππαίων που έβαλαν κώνους, τους έσπασαν όλους, τους πάτησαν και δεν αντικαταστάθηκαν. Στην Ομόνοια, στη στοά του Νότη, είχαν μπει κώνοι και τους έχουν πάρει όλους. Το θέμα είναι πότε θα κλείσει η Καβάλα. Αυτό περιμένουμε. Δεν υπάρχει σωτηρία. Κάπου κι εμείς σηκώνουμε τα χέρια ψηλά, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι».

ΔΙΠΛΗΣ ΜΕ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ

Για το αν μπορεί να γίνει πάλι διπλής κατεύθυνσης ο δρόμος μπροστά από το παλιό νοσοκομείο, είπε ότι «για να γίνει κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει μόνο με φανάρι. Δηλαδή ή θα περνάνε αυτοί θα βγαίνουν από την πόλη ή αυτοί που έρχονται. Ταυτόχρονα να γίνει διπλής κυκλοφορίας δεν σηκώνει ο δρόμος. Οι ροές πλέον είναι μεγάλες. Κάποτε είχαμε τα φορτηγά και λέγαμε ότι αφού κινούνταν, γιατί να μην κινηθούν και σήμερα. Ναι αλλά υπάρχουν κάποια πεζοδρόμια, υπάρχουν κάποιες στενώσεις οι οποίες εκεί στο νοσοκομείο έχει σηκωθεί ο δρόμος επάνω και έχει γίνει προς τον τοίχο του νοσοκομείου γύρω στους 80 πόντους ένα πρανές το οποίο αν θα πέσει εκεί αυτοκίνητο έμεινε κιόλας. Δεν είναι δρόμος ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτήν τη στιγμή σαν διπλής κυκλοφορίας. Μόνο με φανάρι και να γίνει αντιδρόμηση. Μία θα περνάνε αυτοί που έρχονται προς το κέντρο και μία αυτοί που βγαίνουν. Το θέμα είναι τι πρόβλημα θα δημιουργήσουμε μετά στην οδό Κουντουριώτου, σ’ αυτούς που φεύγουν. Δηλαδή πόσο θα είναι η διάρκεια του φαναριού. Πρέπει να γίνουν κάποιες μετρήσεις από το δήμο, να δούμε τι αμάξια βγαίνουν, τι αμάξια έρχονται. Αλλά κάτι πρέπει να γίνει οπωσδήποτε. Δεν είμαι κάποιος ειδικός οδοποιοίας ο οποίος μπορεί να πει κατά πόσο μπορεί να γίνει γρήγορα η γέφυρα ή η αντικατάσταση της βλάβης αλλά είναι ένα θέμα το οποίο θα μας πάρει πάρα πολύ καιρό. Ό,τι και να γίνει».

ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ

Για το αν ήρθαν σε επικοινωνία με το Δήμο Καβάλας, απάντησε «όχι, γιατί μπερδεύονται πολλοί αυτήν τη στιγμή –Περιφέρεια, Αντιπεριφέρεια Υπουργείο, Δήμος, μέχρι και για τον Οργανισμό  Λιμένα  Καβάλας (ΟΛΚ)  ακούσαμε ότι είναι αιγιαλός εκεί. Να πάω να κάνω τι εγώ; Να ρωτήσω αν έβγαλαν άκρη, σε ποιον ανήκει και τι πρέπει να κάνει; Είναι ένα μεγάλο έργο το οποίο αυτήν τη στιγμή χρειάζεται ψυχραιμία. Δεν χρειάζεται ούτε πιέσεις, ούτε μεγαλοστομίες. Απλώς αυτό που ξέρω είναι ότι όλοι μαζί πρέπει να συστρατευτούν. Πρέπει να αντικατασταθεί. Σε άλλη περίπτωση πρέπει να γίνει κάτι άλλο, το οποίο είναι επίσης χρονοβόρο. Να δούμε, πάλι, τι θα γίνει με την περιμετρική. Αλλά κι εκείνο είναι ένα έργο που δεν μπορεί να γίνει άμεσα».

ΦΑΝΗΚΕ Η «ΓΥΜΝΙΑ»

Και πρόσθεσε πως «Είμαστε μπροστά σε ένα αδιέξοδο. Φάνηκε αυτήν τη στιγμή η γύμνια της Καβάλας. Έχουμε έναν δρόμο που αν κλείσει, τελείωσε! Κι απ’ ό,τι μαθαίνω, όπως διαβάζω στον τοπικό Τύπο, και μετά το νοσοκομείο έχουμε πρόβλημα. Εκεί στα βραχάκια, στο Ντίπ. Κι εκεί που είναι γέφυρα έχουμε πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι πρέπει να δούνε κι εκείνο το κομμάτι, γιατί αν πέσει κι εκείνο έχει σπίτια εκεί και θα γίνει πολύ μεγαλύτερη ζημιά. Κι αν κλείσει εκείνο, κλείσαμε τα πάντα μετά. Θα δουλεύει μόνο η Εγνατία, τίποτε άλλο.

Το θέμα είναι ότι εμείς σαν ΚΤΕΛ δυσκολευόμαστε, όπως δυσκολεύονται και τα υπεραστικά που έρχονται από εκείνη την κατεύθυνση. Όλη αυτή η κίνηση περνάει μέσα από την οδό Ομονοίας και δημιουργείται πρόβλημα στο Νότη. Για μένα έπρεπε όλη η οδός Ομονοίας, από το παλιό δικαστήριο μέχρι τη στροφή του Ανανιάδη, να είναι ανοιχτή. Όπως και η οδός Σαππαίων, στο κομμάτι που είναι στα γαλατάδικα μέχρι και τον Τίμιο Σταυρό. Είναι δύο κομμάτια επικίνδυνα. Και μην ξεχνάμε ότι παλαιότερα, πριν γίνει η Εγνατία Οδός, είχαμε ατυχήματα λόγω ολισθηρότητας στο παλιό δικαστήριο. Τώρα όλα τα φορτηγά πάνω των 3,5 τόνων όπως και τα λεωφορεία, κατεβαίνουν από εκεί. Να μην θρηνήσουμε και θύματα σ’ εκείνη την κατηφόρα της Γαλλικής Δημοκρατίας.

Όλα αυτά πρέπει να τα δουν, λίγο η Τροχαία, λίγο η Δημοτική Αστυνομία, να βοηθήσουν μέχρι να βρουν οι Αρχές τι θα κάνουν. Πως θα διευκολυνθεί η πόλη. Θέλουμε λίγο ψυχραιμία αυτόν τον καιρό».

Προηγούμενο άρθροΣοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει το 5ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας
Επόμενο άρθροΤην ανάγκη εμβολιασμών κατά της γρίπης τονίζει ο Διευθυντής Υγείας, Χρήστος Παπαδόπουλος