Η Εγνατία Οδός ΑΕ εκπόνησε μελέτη για την πεσμένη γέφυρα στο παλιό Νοσοκομείο Καβάλας. Σύμφωνα με τον βουλευτή κ. Μακάριο Λαζαρίδη δεν χρειάζεται να ανακατασκευαστεί εξ’ ολοκλήρου η γέφυρα αλλά μόνον το τμήμα που έπεσε.

Ο ίδιος δήλωσε ότι «πριν 10 μέρες περίπου οι μελέτες που έπρεπε να γίνουν για το μέλλον της πεσμένης γέφυρας ολοκληρώθηκαν και κατατέθηκαν στην Εγνατία Οδό ΑΕ. Σύμφωνα με αυτές τις μελέτες που συμπίπτουν με την αρχική έκθεση του εμπειρογνώμονα, η γέφυρα δεν θα γκρεμιστεί για να χτιστεί από την αρχή, αλλά θα υπάρξει μια ενίσχυση και υποστηρικτικές παρεμβάσεις σε συγκεκριμένα σημεία. Θα διορθωθεί χωρίς να κατεδαφιστεί, κάτι που θα συντομεύσει το χρόνο επιδιόρθωσης του προβλήματος. Θα ήθελα να δω –το έχει τονίσει και η δημοτική σύμβουλος και πρώην αντιδήμαρχος κ. Δρακονάκη- μια μελέτη σκοπιμότητας και αναγκαιότητας γι’ αυτήν τη γέφυρα. Διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κατασκευάστηκε πριν 40 χρόνια σχεδόν, όταν τα κυκλοφοριακά δεδομένα ήταν πολύ διαφορετικά. Δεν υπήρχε τότε η Εγνατία να διασχίζει την Καβάλα. Θα έπρεπε να ανακατασκευαστεί η γέφυρα γιατί νομίζω ότι προτεραιότητά μας είναι η συνέχιση και η ολοκλήρωση της Περιμετρικής Οδού της Καβάλας που τη δεδομένη χρονική στιγμή τρέχουν οι Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων κ.α. Η εκτίμηση είναι ότι προς το τέλος του έτους θα έχουν ολοκληρωθεί όλες αυτές οι μελέτες και στη συνέχεια θα χρειαστεί να βρεθούν τα χρήματα για αν προχωρήσει η περιμετρική. Σε κάθε περίπτωση η γέφυρα θα προχωρήσει για την ανακατασκευή της».

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΜΥΓΔΑΛΕΩΝΑ

Για το Αεροδρόμιο στον Αμυγδαλεώνα είπε ότι «το επισκέφθηκε και θέλω να θυμίσω ότι ήταν ένα θέμα που έθεσα επιτακτικά στο δημόσιο διάλογο από την πρώτη στιγμή που εξεδήλωσα το ενδιαφέρον μου να είμαι βουλευτής. Στις 8 Μαρτίου 2018 είχα επισκεφθεί τις εγκαταστάσεις της Egnatia Aviation και συζητήσαμε τις προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας που είναι μία από τις μεγαλύτερες εκπαίδευσης πιλότων στην Ευρώπη και συμβάλει σημαντικά στην τοπική κοινωνία και οικονομία. Είχα καλέσει τότε την ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, τον κ. Καμμένο, να βγει το ταχύτερο δυνατό σε διαγωνισμό, καθώς η Egnatia Aviation είχε καταθέσει συγκεκριμένο στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης πριν πολλά χρόνια. Τότε οι τοπικοί φορείς της Καβάλας δεν είχαν συμφωνήσει με μία τέτοιου είδους επένδυση.

Τη συγκεκριμένη προοπτική την είχα εντάξει στο αναπτυξιακό μου σχέδιο Καβάλα 2020-2050 που είχα παρουσιάσει κατά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου του 2019. Μετά την εκλογή της Νέας Δημοκρατίας και της δικής μου, ξεκινήσαμε τις προσπάθειες. Είχαμε ανακοινώσει στις 11 Νοεμβρίου 2019 ότι βρίσκομαι σε επαφή με το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας και την αρμόδια διεύθυνση του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας και ευτυχώς οι διαδικασίες ολοκληρώθηκαν Πλέον το παλιό αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα όπως και η κοινότητα θα είναι σύντομα το κέντρο διεθνούς αεροπορικής εκπαίδευσης με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την τοπική κοινωνία και οικονομία. Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος που μία ακόμη προεκλογική δέσμευση γίνεται πράξη αλλά περισσότερο είμαι ικανοποιημένος από την προσέλκυση μιας σημαντικής επένδυσης πολλών εκατομμυρίων που θα δημιουργήσει δεκάδες καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας στην περιοχή. Έχει ανάγκη η περιοχή μας από τέτοιες επενδύσεις».

Προηγούμενο άρθρο«Τα επόμενα χρόνια η παραλία του Περιγιαλίου θα είναι ασφαλής», δήλωσε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης
Επόμενο άρθροΧωρίς ιδιαίτερα προβλήματα λειτουργούν τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης