Παρουσιάστηκε σε κλειστή συνάντηση η πρόταση της επένδυσης παραχώρηση του εμπορικού Λιμένα Φίλιππος Β`. Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Μάρκος Δέμπας σημείωσε ότι πρόκειται για ένα κονσόρτσιουμ 4 εταιρειών.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «ήταν μία κλειστή συνάντηση, μια πρώτη επαφή του κονσόρτσιουμ που προς στιγμής έχει πλειοδοτήσει για το λιμάνι. Εκτιμούμε ότι μέσα από τις γραφειοκρατικές διαδικασίες σύντομα να έχουμε τη υπογραφή της σύμβασης και την επίσημη ανακήρυξη του πλειοδότη για την υπό παραχώρηση και τη διαχείριση του Εμπορικού Λιμένα Φίλιππος Β’.

Ήταν από τις 4 εταιρείες που συμμετέχουν στο σχήμα σε μία συνάντηση που μας έδωσαν το λόγο, να ενημερώσουμε πώς βλέπουμε εμείς σαν κοινωνία και σαν επιχειρηματικότητα την εξέλιξη του λιμανιού. Από την πρώτη στιγμή που μιλούσαμε για ένα νέο εμπορικό λιμάνι, από τον αείμνηστο Απόστολο Μαρδύρη, ήταν ότι θέλουμε ένα μεγάλο λιμάνι στην περιοχή της Καβάλας. Ξεκίνησε να φτιάχνεται, γίνονται προσπάθειες και είχαμε φτάσει σε ένα σημείο που δεν πήγαινε άλλο. Είναι ένα λιμάνι χωρίς υποδομές σε κοντέινερ, δεν έχει μεγάλο εμπορευματικό σταθμό και είναι δεδομένα τα οποία μεταφέραμε στους επενδυτές, ότι θέλουμε να μεγαλώσει κι άλλο το λιμάνι, να μπορεί να δέχεται περισσότερα πλοία, οπωσδήποτε να δημιουργηθούν υποδομές για μεταφορά εμπορευμάτων μέσω κοντέινερ και τη δημιουργία ενός σταθμού, μιας ελεύθερης ζώνης εμπορίου στο λιμάνι που θα βοηθήσει κυρίως τις τοπικές επιχειρήσεις που μεταφέρουν στα λιμάνια του Πειραιά ή της Ελευσίνας με μεγαλύτερο κόστος. Με αυτά που ζητάμε, το κόστος θα είναι μικρότερο, θα δημιουργηθούν νέες θέσεις απασχόλησης, θα έχουμε επενδύσεις από το ίδιο το κονσόρτσιουμ για την ανάπτυξη του λιμανιού και όλα αυτά είναι στη θετική κατεύθυνση».

ΚΑΙΡΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΣΗ

Πρόσθεσε ότι «αν βάλουμε σ’ αυτήν την παράμετρο ότι υπάρχει, πλέον, η μεγάλη πίεση να έρθει ο σιδηρόδρομος –λιμάνι με προοπτικές χωρίς σιδηρόδρομο, δεν μπορεί να πετύχει τους στόχους- βγήκε από τη συζήτηση ότι ο σχεδιασμός της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκη- Καβάλα- λιμάνι- λιμάνι Φίλιππος Β’- Αλεξανδρούπολη, είναι σε πλήρη εξέλιξη. Σύντομα θα ανακοινωθούν η πρώτη από τις διαγωνιστικές διαδικασίες και θεωρώ ότι την επόμενη 3τία-4ετία θα βλέπουμε και το εμπορικό λιμάνι της Καβάλας να αναβαθμίζεται και η σιδηροδρομική σύνδεση να έρχεται και με τους κάθετους άξονες, είναι στοιχεία που μας ικανοποιούν. Έχουμε μια περιοχή σε καίρια γεωγραφική θέση και μπορούμε να προσελκύσουμε κι άλλους επενδυτές στην περιοχή μας».

Προηγούμενο άρθροEnergean: Οι μεγάλες επενδύσεις στην Ανατ. Μεσόγειο φέρνουν για πρώτη φορά μέρισμα στους μετόχους
Επόμενο άρθροΔυνατό φιλικό του ΑΟΚ με τον Πανσερραϊκό στο Ενωσιακό της ΕΠΣΚ