Θετική χαρακτήρισε την τεχνική συνάντηση στην Καβάλα για την σιδηροδρομική της σύνδεση με την Θεσσαλονίκη. Ο Αντιπρόεδρος του ΤΕΕ ΑΜ κ. Απόστολος Παυλίδης υπογράμμισε πως 3 όμιλοι ανταλλάσσουν σχέδια για την υλοποίηση του έργου ώστε στο τέλος του 2023 να καταθέσουν τις οικονομικές του προσφορές. Ο Αντιπρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου του Τμήματος Ανατολικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Παυλίδης, χαρακτηρίζει «εθνική συνάντηση» αυτή που έγινε για την σιδηροδρομική σύνδεση της Καβάλας με την Θεσσαλονίκη κα τους Τοξότες. Σύμφωνα με τον ίδιο «Η συνάντηση αυτή ανέδειξε το ποσό σημαντικό είναι το γεγονός αυτό που βάζει στις ράγες το τραίνο, με το χρονοδιάγραμμα των ενεργειών να προχωρά σωστά με τους προβλεπόμενους ρυθμούς. Το γεγονός πως ήταν παρόν και ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ και ο Περιφερειάρχης, αναδεικνύει το πόσο σημαντικό έργο είναι για την ΑΜΘ συνολικά».

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ

Και πρόσθεσε πως «Η φιλοσοφία της ΕΡΓΟΣΕ και της κυβέρνησης είναι πως το έργο αυτό αντιμετωπίζεται στο σύνολό του και όχι αποσπασματικά. Ως Καβάλα μας ενδιαφέρει η σύνδεση του Εμπορικού Λιμένα Καβάλας με τους Τοξότες . Είναι ένα πάγιο αίτημα που υπάρχει από το 1996 και από τότε μελετάται. Φτάσαμε σε ένα σημείο που ο διαγωνισμός για το σύνολο του έργου έχει μπει στην δεύτερη φάση μέσω του ανταγωνιστικού διαλόγου, όπου τρείς όμιλοι έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον, συζητούν και ανταλλάσουν σχέδια για το πώς θα υλοποιηθεί αυτό με στόχο στο τέλος του 2023 να έχει υποβληθεί από την μεριά τους δεσμευτική προσφορά. Έτσι από τ ο 2024 θα μπορούν να ξεκινήσουν οι προμελέτες και στην συνέχεια οι οριστικές μελέτες . Οι χρηματοδοτήσεις του έργου έχουν ενταχθεί σε σχετικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα και έχουν εξασφαλιστεί μέχρι το 2030 που είναι η καταληκτική ημερομηνία του έργου. Το έργο είναι από το τμήμα Θεσσαλονίκης- Αμφίπολης- Νέας Καρβάλης – Τοξότες και από κει και πέρα , η αναβάθμιση της υφιστάμενης γραμμής από τους Τοξότες μέχρι την Αλεξανδρούπολη και νέα σιδηροδρομική σύνδεση, από την Αλεξανδρούπολη, ως το Ορμένιο. Η περιοχή μας έχει μπει στον χάρτη με τις νέες αλλαγές που προωθούνται στην περιοχή, δεδομένου ότι αλλάζουν και τα γεωπολιτικά δεδομένα της περιοχής . Άρα αυτό που φιλοδοξείται να επιτευχθεί είναι η διασύνδεση των λιμανιών αυτών, με τα λιμάνια της Βουλγαρίας, Μπουργκάς, Βάρνα και Ρούσσε, προκειμένου να υλοποιηθεί και το άλλο μεγάλο project που είναι διασυνοριακό, Ελλάδας – Βουλγαρίας , το Sea to Sea. Είναι ευτυχής η συγκυρία που βιώνουμε τώρα και τα βάζει όλα στην σειρά τους για να ολοκληρωθούν. Από μας χρειάζεται υπομονή για την ορεστιακέ κατασκευή του έργου».

Προηγούμενο άρθροΚωστής Σιμιτσής για την κατάσταση του Σανατορίου: Ένας είναι ο φταίχτης και είναι το κράτος μας
Επόμενο άρθροΟ ΑΟ Αμυγδαλεώνα διαμαρτύρεται για τα έργα στο Γυμναστήριο