Στην πρώτη πεντάδα προτίμησης των τουριστών είναι η Θάσος για το φετινό καλοκαίρι. Ο δήμαρχος κ. Λευτέρης Κυριακίδης υπογράμμισε ότι οι προσπάθειες τους έπιασαν τόπο.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «είναι για μας ένα ευτυχές αποτέλεσμα και ειδικά όταν αυτά ακούγονται από μεγάλα ΜΜΕ, δεν μπορούν να αμφισβητηθούν. Είμαστε χαρούμενοι και όντως οι προσπάθειές μας έχουν τα αποτελέσματα που θέλουμε. Η Θάσος είναι για φέτος στην πρώτη πεντάδα των νησιών στη λίστα προτίμησης των τουριστών. Αυτό γίνεται λόγω της ιδιαίτερης ομορφιάς της και λόγω του ότι είναι ένα νησί που μπορεί να εξυπηρετήσει όλες τις κατηγορίες ανθρώπων. Είμαστε ένα νησί που μπορούν όλοι να έρθουν και να απολαύσουν τις ομορφιές μας χωρίς να αναγκαστούν αν πληρώσουν υπέρογκα ποσά όπως αλλού.

Είμαστε ένας τόπος που μπορεί να προσφέρει στιγμές όμορφες και χαλάρωσης. Όλοι οι άνθρωποι ανεξαρτήτου οικονομικής δυνατότητας έχουν το δικαίωμα να κάνουν διακοπές. Αυτό είναι ο τουρισμός και αυτό είναι ένα ιδιαίτερο πλεονέκτημα των δικών μας επαγγελματιών που εδώ και χρόνια κρατούν τις τιμές σε τέτοια επίπεδα ώστε να μην χάνεται η ποιότητα αλλά και να μην έχουμε την εικόνα ενός αισχροκερδούς προορισμού».

ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ

Για την καμπάνια που κάνει ο Δήμος Θάσου για το νερό είπε ότι «την κάνουμε με ιδιαίτερη ένταση. Πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί διότι το νερό είναι ένα ιδιαίτερο αγαθό. Η ποσότητά του και η επάρκειά του δεν εξαρτάται από εμάς. Πέρα την εξισορροπημένης διαχείρισης, εξαρτώμαστε κι από τα καιρικά φαινόμενα. Φέτος δεν είχαμε πολλές βροχές, δεν είχαμε χιόνια και η στάθμη των πηγών όντως είναι κατεβασμένη σε σχέση με άλλες χρονιές και γι’ αυτό γίνεται η καμπάνια. Να καταλάβει ο κόσμος ότι χρειάζεται να έχουμε μία σωστή διαχείριση του νερού.

Το νερό το χρειαζόμαστε και πρέπει να μάθουμε να το διαχειριζόμαστε σωστά. Έργα ύδρευσης και αποχέτευσης, έργα υποδομής γίνονται πολλά. Αλλάζουν οι σωλήνες, γίνονται επεκτάσεις, γίνονται όλο και καλύτερα. Όμως, για να έχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε ιδιαίτερα όταν βρισκόμαστε σε δύσκολες συνθήκες που δεν εξαρτώνται κι από μας –το νερό δεν είναι κάτι που μπορούμε να το φτιάξουμε- πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και πρέπει να το καταλάβουμε όλοι μας. Είναι μια έντονη καμπάνια με ιδιαίτερο τόνο. Δεν θα διψάσουμε αλλά είναι καλύτερο να προλαμβάνουμε παρά να θεραπεύουμε. Να είμαστε προσεκτικοί, να μην φτάνουμε σε σημεία σπατάλης, για να έχουμε το νερό που χρειαζόμαστε».

Προηγούμενο άρθροΟι Γιατροί του Κόσμου στον Νέστο
Επόμενο άρθροΕντυπωσιακά τα πρώτα αποτελέσματα της δομής στήριξης επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, Kick it