img_4153-1.jpg

Στο πλαίσιο εκκίνησης του σχεδίου εφαρμογής του νέου τουριστικού λογοτύπου του Δήμου Καβάλας, η δήμαρχος κ. Δήμητρα Τσανάκα και η πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» κ. Αναστασία Ιωσηφίδου παρουσίασαν χθες το απόγευμα το νέο τουριστικό λογότυπο, το σκεπτικό δημιουργίας του, τις προτεινόμενες εφαρμογές του, καθώς και οι ενέργειες που θ’ ακολουθήσουν.

Η δήμαρχος τόνισε με έμφαση πως φέτος το καλοκαίρι διαπίστωσαν ότι η Καβάλα αποτελεί έναν τουριστικό προορισμό πολλών χωρών και ιδιαίτερα βαλκανικών, που θέλουν μια διέξοδο προς τη Μεσόγειο. Στο πλαίσιο αυτό αντιλήφθηκαν ότι θα πρέπει να προετοιμαστούν κατάλληλα ως Δήμος Καβάλας για να κρατήσουν όλους αυτούς τους τουρίστες στην Καβάλα, διαθέτοντας και μια ιστοσελίδα φρέσκια και ζωντανή που να δίνει πληροφορίες σε όλους αυτούς που τις χρειάζονται. Σύμφωνα με την κ. Τσανάκα το λογότυπο αυτό στοχεύει στο να λειτουργεί ως σήμα κατατεθέν για το τουριστικό προϊόν της Καβάλας.
Η κ. Ιωσηφίδου σημείωσε ότι πρόκειται για το πρώτο τουριστικό λογότυπο της Καβάλας που προσδιορίζει την τουριστική ταυτότητα της.

Προηγούμενο άρθροΕπίσκεψη Αντιπεριφερειάρχη Υγείας στο Νοσοκομείο Καβάλας
Επόμενο άρθροΤο Σαββάτο η έλευση της φλόγας της 14ης Λαμπαδηδρομίας