Ψήφισμα εξέδωσε το Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας για το θέμα των διοδίων στην Άσπρη Άμμο, ώστε να μην πληρώνουν οι Καβαλιώτες. Ο πρόεδρος του Σώματος κ. Κωνσταντίνος Πεφάνης υπογράμμισε ότι η απόφαση ήταν σχεδόν ομόφωνη.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «ήταν ένα θέμα έκτακτο διότι μας απασχολεί και το βλέπουμε μπροστά μας. Παρά τις ενέργειες που έχει κάνει ο δήμαρχος εδώ και πολύ καιρό με τις επιστολές και τις επαφές, δεν έχουμε δει κάποια κίνηση. Φέραμε ένα ψήφισμα στο Δημοτικό Συμβούλιο και εγκρίθηκε, όχι ομόφωνα αλλά κατά πλειοψηφία. Μειοψήφησε ο κ. Ποτόλιας για το λόγο ότι ζήτησε να καταργηθούν τα διόδια όλης της χώρας, το οποίο βέβαια είναι αντικείμενο άλλου ψηφίσματος και άλλης απόφασης. Παρ’ όλα αυτά τέθηκε αυτό το ψήφισμα, ψηφίστηκε από την πλειοψηφία των δημοτικών συμβούλων και θα αποσταλεί στους τοπικούς βουλευτές και στα αρμόδια υπουργεία ώστε να πετύχουμε οι κάτοικοι της Καβάλας και όσοι άλλοι έχουν επαγγελματική έδρα την περιοχή και υποχρεούνται να διαβαίνουν τα διόδια αυτά, να μην πληρώνουν, όπως είχε γίνει και δεν ξέρω αν ισχύει ακόμη, στο Δήμος Παγγαίου για τα διόδια της Μουσθένης.

Το κόστος θα είναι πολύ μεγάλο. Το υπολογίσαμε ότι για έναν που περνάει καθημερινά τα διόδια για να πάει στη δουλειά του έχει ένα μηνιαίο κόστος τουλάχιστον 70 ευρώ. Δεν είναι εύκολο να επιβαρυνθεί ξαφνικά ένα νοικοκυριό με επιπλέον 70 ευρώ για κάτι αυτονόητο. Κάναμε, λοιπόν, αυτό το ψήφισμα για να ενισχύσουμε τη φωνή και τη βούληση του δημάρχου να πετύχουμε αυτήν την απαλλαγή».

ΟΧΙ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ

Πρόσθεσε ότι «με αυτά τα διόδια κόβεται ο Δήμος Καβάλας στη μέση. Θέλεις δε θέλεις, θα περάσεις από εκεί. Βέβαια θα απαντήσει η Εγνατία Οδός ότι υπάρχουν και οι παλιοί δρόμοι για να περάσει κάποιος. Όμως φτάσαμε με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων και της Ευρωπαϊκής Ένωσης να γίνει ένας δρόμος ασφαλής για να ταξιδεύουμε, γιατί να γυρίσουμε στους παλιούς δρόμους στους οποίους συμβαίνουν πολλά ατυχήματα.Όταν δεν είχαμε την Εγνατία, θυμάμαι ότι υπήρχε καθημερινά ένα θανατηφόρο ατύχημα στο δρόμο Καβάλας- Θεσσαλονίκης. Ε, δεν θέλουμε να γυρίσουμε εκεί».

Προηγούμενο άρθροΔιδυμότειχο: Πρόβλημα για την πόλη τα δεκάδες εγκαταλελειμμένα διατηρητέα κτίρια
Επόμενο άρθρο“Προχειρότητα ακόμη και στη διαχείριση του τρένου της Παναγίας” εντοπίζει ο πρόεδρος του Ομίλου Καβάλα Μπροστά Γιάννης Εριφυλλίδης