Με θετικό πρόσημο έκλεισε την Πέμπτη (31/10) η φετινή περίοδος για τον τουρισμό κρουαζιέρας στην πόλη της Καβάλας, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο αντιδήμαρχος Ανάπτυξης και Τουρισμού, κ. Τάκης Αγγελίδης.
”Η τελευταία άφιξη κρουαζιερόπλοιου για την σεζόν που μόλις ολοκληρώθηκε, έγινε την Πέμπτη (31/10) με το Celebrity Infinity. Μια σεζόν που όσον αφορά τον τουρισμό κρουαζιέρας έκλεισε με θετικό πρόσημο, όπως φυσικά και η κλασικά τουριστική περίοδος”, ανέφερε σχετικά ο κ. Αγγελίδης.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ
”Για ακόμη μια φορά αποδείχθηκε ότι όταν δουλεύουμε σωστά και μεθοδικά μπορούμε να έχουμε καλά αποτελέσματα. Νομίζω το βλέπουμε όλοι, ότι τα τελευταία χρόνια η Καβάλα είναι ένας σταθερός και αναγνωρισμένος προορισμός κρουαζιέρας. Η προσπάθεια συνεχίζεται, τα πράγματα συνεχώς αλλάζουν, υπάρχουν εξελίξεις, υπάρχουν νέοι προορισμοί, μια τάση για νέους προορισμούς, κάτι που μας εξυπηρετεί γιατί η Καβάλα θεωρητικά είναι ένας νέος προορισμός κρουαζιέρας για την Ελλάδα. Δεν μπορεί να συγκριθεί με προορισμούς όπως είναι η Κέρκυρα, η Ρόδος, η Μύκονος και η Κρήτη. Πρέπει να δουλέψουμε, να κρατήσουμε αυτόν τον αριθμό κρουαζιερόπλοιων, ενώ κάνουμε ήδη επαφές με νέες εταιρείες, ώστε να μας επισκεφθούν και επιπλέον κρουαζιερόπλοια και να αναβαθμίσουμε ποιοτικά αυτό που λέμε τουρισμό κρουαζιέρας όσο περισσότερο μπορούμε”, συμπλήρωσε σχετικά ο αντιδήμαρχος Ανάπτυξης και Τουρισμού του δήμου Καβάλας.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΙΖΕΡΙΑ
Αναφορικά με το ότι μερικοί θεωρούν ότι ο τουρισμός κρουαζιέρας δεν προσφέρει κάτι ιδιαίτερο στην τοπική αγορά, ο κ. Αγγελίδης σημείωσε ότι ”Όταν δουλεύεις συστηματικά τα πράγματα μπορείς να τα αλλάξεις. Το ότι μειώνουν μερικοί την προσπάθεια είναι αλήθεια, καθώς υπάρχουν ακόμη και τώρα κάποιοι που είναι επιφυλακτικοί. Ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης του βέβαια. Λένε τι αφήνουν τα κρουαζιερόπλοια στην πόλη κλπ. Ένα πράγμα θα πω ως άνθρωπος της αγοράς. Την Πέμπτη (31/10), σε μια περίοδο μη τουριστική, έστω για κάποιες ώρες κινήθηκαν 1.000 άτομα στην αγορά της Καβάλας. Κάτι ψώνισαν. Αν πάμε σε ένδυση και υπόδηση, όχι μόνο στα τουριστικά είδη, ένας στους δέκα να ψώνισε, μιλάμε για 100 ανθρώπους που μπήκαν στα τοπικά καταστήματα. Τους είχαμε; Δεν τους θέλουμε αυτούς; Η μιζέρια αυτή και η αντιμετώπιση του να αποτιμούμε τα πάντα κατά τη δική μας κρίση, δηλαδή η κρουαζιέρα είναι επωφελής μόνο όταν ψωνίζουν όλοι οι επιβάτες, δεν μπορεί να σταθεί. Εκατομμύρια τουριστών έρχονται και στην πόλη και στη χώρα μας κι ανάλογα ο καθένας με τις δυνατότητές του ξοδεύει και ψωνίζει. Όλοι όμως αφήνουν κάποιο αποτύπωμα που σίγουρα είναι θετικό”.