Σχετικά με το έργο ολοκλήρωσης του δικτύου ύδρευσης της Καβάλας:
εγκρίναμε και εμείς στο ΔΣ της ΔΕΥΑΚ το έργο για την ολοκλήρωση του δικτύου ύδρευσης της πόλης της Καβάλας, το οποίο είχε υποβληθεί από την προηγούμενη διοίκηση του Δήμου, γιατί υπάρχει επιτακτική ανάγκη αυτό να γίνει.
Θα μπορούσε ωστόσο η σημερινή διοίκηση του Δήμου να προχωρήσει τη μελέτη της προηγούμενης δημοτικής αρχής, για να μην χάσουμε χρόνο. Ο ίδιος ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ αποκάλυψε ότι κάθε χρόνο χάνουμε 5.500.000 κυβικά νερού από διαρροές στο σύνολο των 10.000.000 κυβικών νερού που μπαίνουν στο δίκτυο από την πηγή του Κεφαλαρίου, δηλαδή χάνουμε το 55%! Αν χρεώναμε για κάθε χαμένο κυβικό μία μέση τιμή στα 0,60 ευρώ, υπολογίζουμε ότι χάνουμε κάθε χρόνο νερό αξίας 3.300.000 ευρώ περίπου. Άρα στα τρία χρόνια καθυστέρησης χάσαμε 17.000.000 κυβικά νερού περίπου και διαφυγόντα έσοδα αξίας 10.000.000 ευρώ περίπου!
Οι καθυστερήσεις στην εκτέλεση έργων από τη διοίκηση Θ. Μουριάδη έχουν τεράστιο κόστος όχι μόνο για την ποιότητα ζωής των δημοτών, αλλά και για το ταμείο και τα οικονομικά του Δήμου μας.

Σχετικά με τις νέες στάσεις αστικών λεωφορείων:
εγκρίναμε και εμείς το έργο για την αντικατάσταση των στάσεων αστικής συγκοινωνίας, καθώς υπάρχει πολύ μεγάλη ανάγκη να αλλάξουμε όλες τις παλιές, φθαρμένες και ακατάλληλες πλέον στάσεις στην πόλη της Καβάλας, αλλά και ολόκληρου του Δήμου όπου χρειάζεται. Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε στους δημότες που χρησιμοποιούν την αστική συγκοινωνία ότι έχουν σημαντική συνεισφορά στο κυκλοφοριακό της πόλης, γιατί δεν επιβαρύνουν το αστικό κέντρο με περισσότερα οχήματα.
Δημιουργείται όμως σοβαρό πρόβλημα με την καταλληλότητα των στάσεων και τις προδιαγραφές κατασκευής τους. Δεν υπάρχει το ειδικό αντιβανδαλιστικό διαφανές γυαλί στην “πλάτη” της στάσης, που προβλέπεται από τις τεχνικές προδιαγραφές, και το οποίο είναι πολύ πιο ανθεκτικό από αυτό που τοποθετήθηκε και καταστρέφεται ευκολότερα. Η οροφή των στάσεων είναι ακατάλληλη το καλοκαίρι γιατί βγάζει υπερβολική ζέστη και τον χειμώνα κινδυνεύει από τις κακές καιρικές συνθήκες (π.χ. χαλάζι). Έτσι καταστράφηκαν οι οροφές των στάσεων στη συνοικία της Νεάπολης στα μέσα του περασμένου Ιουλίου με το χαλάζι που έπεσε. Ελπίζουμε να μπουν τα φωτιστικά LED με τα φωτοβολταϊκά πάνελ και οι ειδικές θύρες για τα κινητά, γιατί μέχρι τώρα δεν βλέπουμε τις υποδοχές.
Εμείς βάζουμε τώρα το θέμα, ώστε να υπάρχει το περιθώριο για να ολοκληρωθούν όπως πρέπει οι στάσεις και να μην υπάρχει πρόβλημα στην παραλαβή του έργου.

Τέλος, σχετικά με την ανάπλαση της πλατείας Νεαπόλεως στα Ποταμούδια:
συμμετείχαμε στην παρουσίαση που έγινε την Τρίτη 22 Μαρτίου στο Δημαρχείο για την παρουσίαση της μελέτης για την ανάπλαση της πλατείας Νεαπόλεως στα Ποταμούδια. Δυστυχώς, ήταν παρουσίαση και όχι διαβούλευση, καθώς η διοίκηση του Δήμου έκλεισε την μελέτη, χωρίς να ρωτήσει και πάλι κανέναν.
Παρόλα αυτά, προτείναμε να γίνει μία επιπλέον μελέτη κατασκευής χώρου στάθμευσης κάτω από την πλατεία. Ο χώρος κάτω από την πλατεία δεν είναι εντελώς υπόγειος, γιατί είναι υπερυψωμένος από την πλευρά της οδού Σερδάρογλου. Στη συγκεκριμένη περιοχή υπάρχει ανάγκη στάθμευσης γιατί βρίσκονται το δημοτικό σχολείο, το αθλητικό κέντρο και η αρχή του εμπορικού δρόμου της Ομόνοιας. Θα μπορούσε λοιπόν να υπάρχει εκεί ένα περιφερειακό πάρκινγκ, που θα εξυπηρετεί τους δημότες που κινούνται και εργάζονται στην περιοχή.
Δυστυχώς, η διοίκηση του Δήμου έχασε την ευκαιρία της ανάπλασης για να μελετήσει ένα νέο πάρκινγκ. Θέλει να τελειώσει γρήγορα ένα έργο για να το παρουσιάσει, και δεν κοιτάζει να δώσει ουσιαστικές λύσεις στα προβλήματα των δημοτών.

Προηγούμενο άρθροΠεριπολικό σε ρόλο ασθενοφόρου μετέφερε ασθενή στο νοσοκομείο Δράμας
Επόμενο άρθροΌσκαρ 2022: Ο Will Smith χαστούκισε τον Chris Rock – Μην ξαναπιάσεις τη γυναίκα μου στο στόμα σου