Ένα ακόμη λεωφορείο προμηθεύτηκε το Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας που ήδη εκτελεί δρομολόγια. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του κ. Στράτο Μακρογιαννίδη διαρκώς εκσυγχρονίζεται προς όφελος των επιβατών.
Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «θέλοντας να αναβαθμίσουμε το στόλο μας, παίρνουμε σιγά- σιγά από ένα λεωφορείο για να το προσθέσουμε στη δύναμή μας. Όπως κάναμε με την καινούργια μας τηλεματική και τις στάσεις μας που βάλαμε σε όλες bar code για να μπορούν να ενημερώνονται οι επιβάτες μας για το πότε θα περάσει το λεωφορείο. Αναβαθμιστήκαμε και στο θέμα του εισιτηρίου, δηλαδή όταν μπαίνει μέσα ο επιβάτης μπορεί με μία κίνηση να περνάει το obu και να κάθεται στις θέσεις. Μπορεί να πληρώσει το εισιτήριο και με πιστωτική κάρτα, αν δεν έχει πάνω του χρήματα».
ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ
Πρόσθεσε ότι «πάμε στα πρότυπα όλης της Ευρώπης, δεν θέλουμε να μείνουμε πίσω και εξοπλιζόμαστε με τα καλύτερα μηχανήματα. Δεν στερούνται της Γερμανίας, της Ιταλίας και της υπόλοιπης Ευρώπης. Είμαστε πάρα πολύ αναβαθμισμένοι. Αυτά τα μηχανήματα είναι επιδοτούμενα, κατά 60% από το κράτος και τα υπόλοιπα χρήματα τα βάλαμε εμείς σαν κλάδος και σαν Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας.
Ο στόλος μας, επειδή είναι δυσβάσταχτο το κόστος και δεν έχουμε επιδότηση, δεν ενισχυόμαστε από πουθενά, με αργά βήματα θα φτάσουμε στο σημείο να αναβαθμιστεί εξ ολοκλήρου».
ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Τέλος, για το μεγάλο κόστος των καυσίμων είπε ότι «δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, είναι θέμα κράτους. Εμείς δεν μπορούμε να επηρεάσουμε καταστάσεις. Βέβαια, ζητάμε κατά περιόδους να μην ανεβάζουν την τιμή του καυσίμου, διότι κι εμείς θα πρέπει μετά να ανεβάσουμε το εισιτήριο. Όμως, η τιμή του εισιτηρίου παραμένει ως έχει εδώ και 10 χρόνια και εμείς πληρώνουμε τη διαφορά του πετρελαίου».

Προηγούμενο άρθροΜητσοτάκης στην ΔΕΘ: Από 1η Ιανουαρίου 2024 ξεπαγώνουν οι τριετίες – Market pass έως το τέλος του χρόνου μόνο σε Θεσσαλία και Έβρο
Επόμενο άρθροΓιάννης Κελγιώργης: Η πολύ αυξημένη τουριστική κίνηση δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες που είχε η αγορά της πόλης