Στον τίτλο της Αλεξανδρούπολης ως του ιδανικότερου “City Break” προορισμού στην Ελλάδα στοχεύει ο Εμπορικός Σύλλογος της πόλης, με τον πρόεδρο, Βασίλη Κασαπίδη, να θεωρεί ότι με την τουριστική αξιοποίηση του brand name της πόλης θα υπάρξει προστιθέμενη αξία που θα την εξαργυρώσουν οι Αλεξανδρουπολίτες.

«Τα τελευταία χρόνια, είναι ένας στόχος που έχει ο Εμπορικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης αλλά κι εγώ προσωπικά, να δημιουργήσουμε το brand name της Αλεξανδρούπολης ως “City Break” προορισμό. Η προσέλκυση ξένων επισκεπτών, τόσο από την ενδοχώρα όσο και από το εξωτερικό, είναι μονόδρομος, είναι ο μόνος τρόπος να αυξήσουμε την κίνηση στην πόλη, ώστε να έχουμε και ένα εμπορικό αποτύπωμα – το σύνολο της πόλης πρέπει να στοχεύσει εκεί» επεσήμανε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Προηγούμενο άρθροΚύπελλο Ελλάδας: Το πρόγραμμα των αγώνων ρεβάνς για τα προημιτελικά
Επόμενο άρθροΕγκρίθηκε από το Τ.Α το έργο Κατασκευής Μονάδας Προχωρημένης Επεξεργασίας Ιλύος από τις Εγκαταστάσεις Επεξεργασίας Λυμάτων των Δ.Καβάλας και Παγγαίου