Η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας «ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ» χαιρετίζει την 1η συνεδρίαση της Επιτροπής Φιλικού Διακανονισμού (ΕΦΔ) στην Αντιπεριφέρεια Καβάλας. Κατά την τελευταία τροποποίηση του νόμου για την «Προστασία των Καταναλωτών» έγινε δεκτό το αίτημα που είχε υποβάλλει η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας στο Εθνικό Συμβούλιο Καταναλωτών και Αγοράς, προκειμένου οι ΕΦΔ να λειτουργούν και πάλι σε επίπεδο νομών-αντιπεριφερειών.

Ο πολυκερματισμός των ΕΦΔ στους Δήμους αποδείχθηκε αναποτελεσματικός διότι δεν διέθεταν ούτε την τεχνογνωσία ούτε τη διάθεση να ασχοληθούν με την εξωδικαστική επίλυση των διαφορών μεταξύ καταναλωτών και προμηθευτών.

Οι ΕΦΔ δίνουν τη δυνατότητα ο καταναλωτής να επιλύσει το πρόβλημα του εξωδικαστικά, με μηδενικό κόστος και τη μικρότερη ταλαιπωρία. Οι ΕΦΔ είναι τριμελείς και αποτελούνται από έναν εκπρόσωπο του Δικηγορικού συλλόγου, ο οποίος προεδρεύει, έναν εκπρόσωπο της Ένωσης Καταναλωτών και έναν εκπρόσωπο του Επιμελητηρίου.

Η πρώτη υπόθεση που απασχόλησε την ΕΦΔ στην αντιπεριφέρεια Καβάλας αφορούσε σε ένα θέμα που βρίσκεται στη δεύτερη θέση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν συχνότερα οι καταναλωτές, τις υπηρεσίες τηλεφωνίας. Το αποτέλεσμα είχε θετική έκβαση για τον καταναλωτή.

Με αφορμή την πρώτη αυτή υπόθεση η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας «ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ» επισημαίνει στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν επιλέγουν εταιρεία και πρόγραμμα, να μην συναινούν τηλεφωνικά, να διαβάζουν προσεκτικά τις συμβάσεις πριν υπογράψουν και εάν προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα να το δηλώσουν εγγράφως προς την εταιρεία. Το ίδιο θα πρέπει να κάνουν όταν επιθυμούν διακοπή ενός προγράμματος ή αλλαγή εταιρείας.

Προηγούμενο άρθροHurriyet: Τώρα που έφυγε ο Καμμένος θα τα βρούμε με τον Τσίπρα
Επόμενο άρθροΕπιχείρηση διάσωσης περιστεριού από το στόμα γλάρου