Ο νομαρχιακός σύλλογος Ατόμων με Αναπηρία Καβάλας εκφράζει τα παράπονα πολιτών που όπως λένε αντιμετωπίζουν προβλήματα στην εξυπηρέτησή τους από τις δημόσιες υπηρεσίες για την διεκπαιρέωση των υποθέσεών τους.

Άναλυτικά:

“Ως Νομαρχιακός σύλλογος ΑμεΑ ν Καβάλας το τελευταίο διάστημα γινόμαστε αποδέκτες συνεχών παραπόνων από άτομα με αναπηρία και το οικογενειακό τους περιβάλλον που αντιμετωπίζουν προβλήματα με την εξυπηρέτηση τους από τις δημόσιες υπηρεσίες για την διεκπεραίωση των υποθέσεων τους.

Όλοι σχεδόν μπήκαμε στη κανονικότητα ,ανοίξανε τα καταστήματα, τα σχολεία, ανοίγουν τα σύνορα ,το μόνο που μένει κλειστό είναι το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ και οι οργανισμοί κοινής ωφελείας και είναι υποχρεωμένος ο πολίτης να προσπαθεί να κλείσει τηλεφωνικά ραντεβού σε τηλεφωνά που συνήθως δεν απαντούν.

Κλειστό λοιπόν το Ελληνικό Δημόσιο με υπαλλήλους που δυσανασχετούν και αρνούνται να εξυπηρετήσουν τις ουρές των ανθρώπων που συγκεντρώνονται έξω από τις υπηρεσίες και ακόμη περισσότερο τα άτομα με αναπηρία, προσπαθώντας απλά να τους ξεφορτωθούν.

Γνωρίζουμε πολύ καλά τις δύσκολες που επικρατούσαν λόγω covid αλλά δεν καταλαβαίνουμε την έννοια του να μη λειτουργεί ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ πλέον ,θα μπορούσανε κάλλιστα αφού φοβούνται τόσο πολύ ΟΛΟΙ να δουλεύουν εξ’αποστάσεως, να βοηθούν ειδικά τα άτομα με αναπηρία ,ηλικιωμένους κι αυτούς που δεν γνωρίζουν από ιντερνετ κι ούτε έχουν δικούς τους ανθρώπους που θα μπορούσαν να τους βοηθήσουν.

Καμία απολύτως συγκίνηση για τους πολίτες και ακόμη περισσότερο για τις ευπαθείς ομάδες δυστυχώς.

Ακόμη κι αυτοί που συνεχίζουν με την άδεια ειδικού σκοπού θα μπορούσαν να δουλεύουν από το σπίτι και να εξυπηρετούν τον κόσμο.

Αυτή είναι η υποχρέωση τους κι αυτός ο ρόλος τους που αρνούνται να παίξουν δυστυχώς”.

 

Προηγούμενο άρθροΣταδιακή επαναλειτουργία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας και επιστροφή στο δανεισμό βιβλίων από την Τρίτη 9 Ιουνίου
Επόμενο άρθροΤο επιμελητήριο Καβάλας ενημερώνει για την Επαναφορά Οικονομικών Δραστηριοτήτων μετά την άρση μέτρων