Ακίνητα: Πώς να μειώσετε τη φορολογική επιβάρυνση με ανακαίνιση κατοικίας

Σημαντικά μπορεί να μειωθεί η φορολογική επιβάρυνση των νοικοκυριών μέσω του μέτρου της έκπτωσης φόρου 40% για ανακαίνιση ακινήτου και τον συμψηφισμό της με άλλες υποχρεώσεις προς την εφορία.

Σύμφωνα με την εφημερίδα “Δημοκρατία “, όποιος επενδύσει για παράδειγμα 10.000 ευρώ για την ανακαίνιση ενός ακινήτου με στόχο την ενοικίασή του, θα μπορεί να το ενοικιάσει ακόμη και προς 580 ευρώ τον μήνα, χωρίς να πληρώνει ούτε φόρο εισοδήματος ούτε εισφορά αλληλεγγύης για μια 4ετία.

Το μόνο που χρειάζεται είναι ο ιδιοκτήτης να ζητήσει παραστατικά από τους τεχνίτες που θα αναλάβουν το έργο ανακαίνισης και να τους πληρώσει μέσω του τραπεζικού συστήματος. Οι φορολογούμενοι που δηλώνουν εισοδήματα άνω των 16.000 ευρώ θα είναι οι περισσότεροι κερδισμένοι στην περίπτωση που προχωρήσουν στη αναβάθμιση των ακινήτων τους.

Για όσους ανήκουν στη συγκεκριμένη κατηγορία, ο φόρος φτάνει ή υπερβαίνει τα 1.600 ευρώ τον χρόνο,εφόσον πρόκειται για μισθωτούς ή συνταξιούχους. Έτσι οι φορολογούμενοι αυτοί θα κερδίσουν ολόκληρη την έκπτωση φόρου των 6.400 ευρώ, η οποία θα κατανεμηθεί ισόποσα σε 4 χρόνια και αφορά μόνο τη δαπάνη για εργασίες και όχι τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν για την ανακαίνιση και αναβάθμιση των ακινήτων τους.

Σύμφωνα με το μέτρο:

– Οι δαπάνες που θα πραγματοποιηθούν για τη λήψη υπηρεσιών που σχετίζονται με την ενεργειακή, λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση κτιρίων, τα οποία δεν έχουν ήδη ενταχθεί ή δεν θα ενταχθούν σε πρόγραμμα αναβάθμισης κτιρίων, μειώνουν ισόποσα κατανεμημένες σε περίοδο 4 ετών, σε ποσοστό 405 του ύψους τους, τον φόρο εισοδήματος των φυσικών προσώπων, μέχρι του αναλογούντος για κάθε φορολογικό έτος φόρου, με ανώτατο συνολικά όριο δαπάνης τα 16.000 ευρώ

-Αν ο φόρος που αναλογεί στο δηλωθέν εισόδημα είναι 700 ευρώ αλλά η δαπάνη που έχει γίνει θα μπορούσε να επιφέρει μείωση φόρου 1.600 ευρώ, η διαφορά δεν συνεπάγεται επιστροφή φόρου. Ό,τι “περισσεύει” χάνεται.

-Το όριο των 16.000 ευρώ οδηγεί σε μέγιστη μείωση φόρου 6.400 ευρώ, η οποία με τη σειρά της επιμερίζεται σε 4 χρόνια, οδηγώντας σε μέγιστη έκπτωση φόρου εισοδήματος 1.600 ευρώ τον χρόνο.

Πηγή:enikos.gr

Hot this week

Αναστέλλουν τις κινητοποιήσεις τους οι αλιείς – Τι αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους

Σε αναστολή των κινητοποιήσεών τους προχωρούν οι αλιείς, έπειτα...

Δήμος Παγγαίου: Χρηματοδότηση 2 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση ζημιών στο παραλιακό μέτωπο

Η αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν από έντονα καιρικά...

Κομισιόν: Ενέκρινε ρήτρα διαφυγής για την ενέργεια αποκλειστικά για την Ελλάδα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε αποκλειστικά για την Ελλάδα αίτημα...

Πέντε σημαντικές αποφάσεις του ΠΕΣΥ ΑΜΘ για την επιχειρηματικότητα της Περιφέρειας

Πέντε σημαντικές αποφάσεις για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας, την...

Το Νοσοκομείο Καβάλας δεν χρειάζεται άλλους «σωτήρες». Χρειάζεται γιατρούς, νοσηλευτές και στοιχεία

Υπάρχει κάτι παράδοξο στην τελευταία δημόσια συζήτηση για το...

Topics

Κομισιόν: Ενέκρινε ρήτρα διαφυγής για την ενέργεια αποκλειστικά για την Ελλάδα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε αποκλειστικά για την Ελλάδα αίτημα...

Πέντε σημαντικές αποφάσεις του ΠΕΣΥ ΑΜΘ για την επιχειρηματικότητα της Περιφέρειας

Πέντε σημαντικές αποφάσεις για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας, την...

Δήμος Παγγαίου: Ανακαλούνται οι άδειες λειτουργίας 11 γηπέδων – Ξεκινούν επανέλεγχοι ασφάλειας

Την ανάκληση των προσωρινών αδειών λειτουργίας έντεκα γηπέδων ποδοσφαίρου...

Related Articles

Δημοφιλείς κατηγορίες