Σε ικανοποιητικούς ρυθμούς έχει επανέλθει η επιβατική κίνηση στο Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, μετά από μια δύσκολη θερινή περίοδο, κατά την οποία σε αντίθεση με άλλους κλάδους, ο μεταφορικός οργανισμός πέρασε μια δύσκολη οικονομικά περίοδο.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο πρόεδρος του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, Στράτος Μακρογιαννίδης, η επιστροφή των φοιτητών στην πόλη, τα μαθητικά δρομολόγια, αλλά και οι συνταξιούχοι, είναι αυτοί που κρατούν ζωντανό τον μεταφορικό οργανισμό της πόλης μας.
ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑΙΜΙΝΓΚ
«Όντως έχουμε αυτή την περίοδο μια αυξημένη επιβατική κίνηση στο Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, μετά από μια δύσκολη θερινή περίοδο. Το Πανεπιστήμιο «δουλεύει» σε φουλ ρυθμούς, οι φοιτητές είναι εδώ κι αυτό που κάνουμε εμείς από τη μεριά μας δεν είναι τίποτα άλλο από το να τους εξυπηρετούμε. Για τον λόγο αυτό βάζουμε περισσότερα δρομολόγια στις γραμμές 4 και 5, ώστε οι φοιτητές να μην δυσκολεύονται στην πρόσβαση τους από και προς το Πανεπιστήμιο. Παράλληλα, εκτελούνται κανονικά όλα τα μαθητικά δρομολόγια, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα, ενώ εξυπηρετούμε και κάποια νηπιαγωγεία. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε και τους συνταξιούχους που είναι σταθεροί πελάτες μας. Νομίζω ότι το Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας βρίσκεται στο καλύτερο τάιμινγκ, μετά από μία πολύ δύσκολη περίοδο που είχαμε το καλοκαίρι που δεν ήταν καλή σε αντίθεση με άλλους κλάδους», ανέφερε σχετικά ο κ. Μακρογιαννίδης.
ΧΩΡΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΕΙΣ
Σε σχέση με τις πληρότητες γενικότερα στα δρομολόγια του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, αυτές κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, χωρίς κάποιες σημαντικές αυξομειώσεις, όπως παρατήρησε ο πρόεδρος του μεταφορικού οργανισμού.
Όσον αφορά το θέμα της αύξησης της τιμής του εισιτηρίου, το οποίο βρίσκεται στα ίδια επίπεδα εδώ και 13 χρόνια, ο κ. Μακρογιαννίδης τόνισε ότι πρέπει να αυξηθεί, καθώς, όπως είπε, τα πάντα έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια και δη το πετρέλαιο κίνησης, η τιμή του οποίου είναι στα ύψη.
Αναφορικά με τον στόλο του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας που αριθμεί 41 οχήματα, ο κ. Μακρογιαννίδης είπε ότι γίνεται προσπάθεια να ανανεώνεται διαρκώς, καθώς έρχονται νέα οχήματα, ωστόσο υπογράμμισε ότι «δεν ξέρουμε μέχρι πότε αυτό θα μπορεί να συμβαίνει, αφού τα πράγματα τα πράγματα σε οικονομικό επίπεδο, είναι πλέον πάρα πολύ δύσκολα».
ΧΑΟΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ
Ερωτηθείς μ’ αφορμή τα τραγικά περιστατικά που σημειώθηκαν στην Αρκαδία, με τον θάνατο οδηγού υπεραστικού λεωφορείου πάνω στο τιμόνι, αλλά και ενός οδηγού αστικού λεωφορείου στη Θεσσαλονίκη που έχασε τις αισθήσεις του με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του οχήματος και αυτό να πέσει εν συνεχεία σε δίκυκλο, η οδηγός του οποίου έχασε τη ζωή της, ο κ. Μακρογιαννίδης είπε οι οδηγοί του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, ανεξαρτήτου ηλικίας, περνούν από ιατρικές εξετάσεις κάθε πέντε χρόνια, ενώ τα λεωφορεία από τεχνικό έλεγχο Κ.Τ.Ε.Ο. κάθε έτος.
Τέλος, σε σχέση με το κυκλοφοριακό και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι οδηγοί των αστικών λεωφορείων στην πόλη της Καβάλας, ο κ. Μακρογιαννίδης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «Η κατάσταση είναι στο και μη χειρότερα. Εξακολουθούμε όλοι μας, μηδενός εξαιρουμένου και εγώ ο ίδιος, να κατεβάζουμε τα οχήματά μας στο κέντρο, δημιουργώντας μία κατάσταση ασφυκτική. Ακόμη και τα έργα όλα να τελειώσουν, θα έχουμε αυτήν την εικόνα που βλέπουμε καθημερινά μέσα στους δρόμους της Καβάλας, όπου κυριολεκτικά επικρατεί ένας χαμός».

Προηγούμενο άρθροΤο 70ο διήμερο Εθελοντικής Αιμοδοσίας διοργανώνει στις 10-11 Νοεμβρίου ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών «Στέλλα Μανώλα Κούρτη»
Επόμενο άρθροΈτοιμη η μελέτη για την αποκατάσταση της πεσμένης γέφυρας, το έργο έχει προϋπολογισμό 5 εκατομμύρια ευρώ