Το Twitter ανακοίνωσε ότι στο τέλος του τετάρτου τριμήνου του 2020 έφθασε τους 192.000.000 ενεργούς καθημερινούς χρήστες, που μπορούν να δουν διαφημίσεις, κατά 26% περισσότερους σε σχέση με πριν από ένα έτος. Όμως παραδέχθηκε ότι ο ρυθμός αύξησης των χρηστών του μπορεί να μειωθεί φέτος, ξεκινώντας από το δεύτερο τρίμηνο, καθώς η θετική επίδραση της πανδημίας στη βάση των χρηστών του αρχίζει να φθίνει.

Ενημέρωσε τους επενδυτές ότι βλέπει ένα ισχυρό ξεκίνημα φέτος, καθώς η διαφήμιση στην πλατφόρμα του εμφανίζει σταθερά ανοδική τάση (έσοδα 1,15 δισ. δολάρια στο τέταρτο τρίμηνο του 2020, αυξημένα κατά 31% σε σχέση με πριν ένα χρόνο) και γενικότερα τα οικονομικά αποτελέσματα του είναι ανώτερα των αναμενομένων από τους αναλυτές της Γουόλ Στριτ. Τα συνολικά έσοδα τετάρτου τριμήνου 2020 έφθασαν στο ύψος ρεκόρ των 1,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 28% έναντι του τετάρτου τριμήνου του 2019. Τα κέρδη τετάρτου τριμήνου διαμορφώθηκαν σε 222,1 εκατ. δολάρια.

Οι ανακοινώσεις αυτές ώθησαν την τιμή της μετοχής να κινηθεί κατά περίπου 3% ανοδικά στο αμερικανικό χρηματιστήριο. Η μετοχή εμφάνιζε ήδη άνοδο 11% από την αρχή του 2021, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

Πηγή πληροφοριών: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Προηγούμενο άρθροΔιπλή γιορτή για τον Στρατό Ξηράς στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου
Επόμενο άρθροΜαζικοί προληπτικοί έλεγχοι με rapid test από την κινητή μονάδα του ΕΟΔΥ σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου Λιμεναρίων