Αργά το απόγευμα αναμένεται να ψηφιστεί από την Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τις άδειες οδήγησης, η συζήτηση του οποίου διεξάγεται με τον χαρακτήρα του κατεπείγοντος.

Το νομοσχέδιο υπερψηφίστηκε χθες επί της αρχής του, από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου, μόνο με τη στήριξη των βουλευτών της ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ καταψήφισαν, η Ελληνική Λύση επιφυλάχθηκε για την Ολομέλεια, ενώ το ΚΚΕ είχε αποχωρήσει από τη συζήτηση και η ΜεΡΑ25 δεν συμμετείχε στη διαδικασία της ψηφοφορίας.

Με τις νέες ρυθμίσεις προβλέπεται, μεταξύ άλλων, η κατάργηση της υποχρεωτικής πρακτικής επανεξέτασης για την ανανέωση της άδειας των οδηγών άνω των 74 ετών, επανασυστήνονται οι δευτεροβάθμιες ιατρικές επιτροπές, ενώ οι ΟΤΑ καθορίζουν το πλαίσιο λειτουργίας για τα μηχανάκια με τέσσερις τροχούς.

Επίσης, συστήνεται Επιτροπή που μέσα από διάλογο με τους αρμόδιους φορείς θα επεξεργαστεί και θα καταθέσει σε 6 και το αργότερο εννιά μήνες ένα νέο νομοθετικό πλαίσιο για τη διενέργεια εξετάσεων των υποψήφιων οδηγών και θα είναι σύμφωνο με τις ευρωπαϊκές Οδηγίες.

Όπως τόνισε στην Επιτροπή ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, στόχος της κυβέρνησης είναι σε αυτήν τη φάση να λύσει τα μεγάλα και επείγοντα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από το ανεφάρμοστο νομοθετικό πλαίσιο που ψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ οδηγώντας έτσι σε ομηρία χιλιάδες οδηγούς, κυρίως επαγγελματίες.

Δύο είναι κυρίως τα σημεία αιχμής για τα οποία αντιδρά σύσσωμη η αντιπολίτευση. Η διαδικασία συζήτησης του νομοσχεδίου με τον χαρακτήρα του κατεπείγοντος και οι ρυθμίσεις που αφορούν θέματα άλλων υπουργείων, με τον ΣΥΡΙΖΑ και τα άλλα κόμματα να κάνουν λόγο για απαράδεκτη αντικοινοβουλευτική πρακτική της νέας κυβέρνησης.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προηγούμενο άρθροΜειωμένα έως 30% τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ
Επόμενο άρθροΠροτάσεις κατέθεσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου στον Πρωθυπουργό