Στο φουλ τη μηχανή για τη σταδιακή επανεκκίνηση του τουρισμού φαίνεται πως έχει βάλει η κυβέρνηση. Σύμφωνα με τον κυβερνητικό προγραμματισμό, δείχνει να έχει “κλειδώσει” το σταδιακό άνοιγμα των ξενοδοχειακών μονάδων, αρχικά αυτών δωδεκάμηνης λειτουργίας από τον Ιούνιο και από τον Ιούλιο των εποχικών εποχιακών τουριστικών καταλυμάτων.

Είναι πρωτόγνωρες οι καταστάσεις που ζουν όλοι οι επαγγελματίες γενικότερα αλλά και στον κλάδο του τουρισμού. “Φέτος θα είναι δύσκολα όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά για όλες τις χώρες. Περιμένουμε να δούμε τις κινήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το θέμα των μετακινήσεων τι θα γίνει. Δεν θα έχουμε γρήγορα κάποια αποτελέσματα”, δήλωσε στο ραδιόφωνο του Lobby 101.8 o ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος της διαφημιστικής εταιρίας Louderthanhorn, Αλέξανδρος Τζεναλής.

Σε κάθε περίπτωση, κομβικής σημασίας θα είναι οι αποφάσεις για τις αερομεταφορές, οι συνθήκες που θα επικρατούν στις πτήσεις και η στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι αεροπορικές εταιρείες. Επιπλέον το πλαίσιο ασφαλείας που θα διέπει τα ξενοδοχεία και την τουριστική βιομηχανία. Σε αυτό που στοχεύουν πλέον οι περισσότεροι είναι ο οδικός τουρισμός από κοντινές χώρες, αλλά και ο εσωτερικός τουρισμός. “Θα έπρεπε η ελληνική κυβέρνηση να κινηθεί σε κάποιες διακρατικές συμφωνίες με γειτονικές χώρες. Ο οδικός τουρισμός είναι πιο εύκολο κάποιος να καταπολεμήσει τον φόβο του και να επισκεφθεί μία περιοχή. Μία τουριστική προβολή σίγουρα θα πρέπει να συνδυαστεί με κάποια κίνητρα. Είτε το κράτος είτε το μικρός κράτος του κάθε δήμου να δώσει κάποια κίνητρα οικονομικά ώστε να επισκεφθούν, σημειώνει ο κ. Τζεναλής.

“Να δοθούν κίνητρα, είτε εκπτωτικές πολιτικές είτε δωρεάν δωμάτια. Να υπάρξει μία σύμπραξη και των ξενοδόχων. Θα υπάρξει μεγάλο εσωτερικός ανταγωνισμός. Η τουριστική προβολή πρέπει να συνδυαστεί και με γενναίες κινήσεις κινήτρων. Θα πρέπει επενδύσουμε στην επόμενη μέρα. Αυτό πρέπει να έχουμε όλοι στο μυαλό μας. Υπάρχουν πολλά ερωτήματα για το πως θα κινείται ο κόσμος. Υπάρχει προβληματισμός” τονίζει.

Η Καβάλα έχει εν ενεργεία μία σύμβαση τουριστικής προβολής όπου υπήρχε η πρόβλεψη, όσες δράσεις θα περιλαμβάνονται μέσα θα μπορούσαν να τροποποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες. “Πρέπει να αντιμετωπίσουμε τον φόβο των ανθρώπων και στο θέμα της μετακίνησης και τις υποδομές που θα τον υποδεχθούν. Η Καβάλα και με τη βοήθεια των τοπικών αρχών και των πολιτών έχει να επιδείξει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στην διαχείριση της κρίσης. Εκεί που πρέπει να επενδύσουμε στην περιοχή είναι και το αίσθημα ασφάλειας. Έχουμε κάποια συγκριτικά πλεονεκτήματα. Πρέπει να δημιουργήσουμε ένα αίσθημα ασφάλειας στον εν δυνάμει επισκέπτη. Αυτό έχει πολλές παραμέτρους και υπάρχουν ιδέες”.

Ιδέες υπάρχουν και σκοπός είναι να ξεκινήσουν να υλοποιούνται ώστε να υπάρχουν αποτελέσματα άμεσα: “Από ένα έντυπο που θα φτιάξει ο δήμος που θα έχει οδηγίες. Δεν θα λύσει το έντυπο το πρόβλημα αλλά θα σκεφτεί υποσυνείδητο ότι ο δήμος και η τοπική κοινωνία προσπαθεί να είμαστε ασφαλείς. Άλλη σκέψη που θα μπορούσε να εφαρμοστεί είναι από τους ξενοδόχους. Το κάθε ξενοδοχείο να διαθέσει ένα δωμάτιο ώστε να προσφερθεί σε νοσηλευτές και γιατρούς των 17 νοσοκομείων αναφοράς ώστε να είναι και μία επιβράβευση για το έργο τους. Μία τέτοια κίνηση θα δείξει το κοινωνικό πρόσωπο της πόλης, του προορισμού και την κοινωνική ευθύνη. Από την άλλη στον επισκέπτη θα δημιουργηθεί η ασφάλεια ότι σε κάθε ξενοδοχείο υπάρχει ένας γιατρός για ότι χρειαστεί”.

Ακούστε αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο o ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος της διαφημιστικής εταιρίας Louderthanhorn, Αλέξανδρος Τζεναλής στο Lobby 101.8 από το 41.55 έως το 56.35

Κ.Λ.

 

 

Προηγούμενο άρθροΞαφνικός θάνατος για 26χρονο από τον δήμο Παγγαίου
Επόμενο άρθροΒαρύ πένθος για τον άδικο χαμό του Μάνου Καζαντζόγλου