Στα δύο μεγαλύτερα αεροδρόμια της χώρας, στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας και στο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, πηγαίνει η «Μασούτης Α.Ε.», με το leader του λιανεμπορίου στη Βόρειο Ελλάδα να κάνει μία έξυπνη κίνηση παράλληλης προβολής των ελληνικών προϊόντων και του εταιρικού brand της.

Όπως δήλωσε στο GRTimes.gr o διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας και πρόεδρος του ΕΒΕΘ κ. Γιάννης Μασούτης, η Εταιρεία έχει ήδη εξασφαλίσει χώρους εντός των terminal, που θα της παραδοθούν το Μάϊο, οπότε και θα αρχίσει η διαμόρφωσή τους με σκοπό να είναι σε λειτουργία ως τον Ιούλιο.

Ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων και των προμηθευτών της «Μασούτης»

«Δημιουργούμε δύο καταστήματα, των 150 τ.μ. περίπου το καθένα, τα οποία θα προτείνουν ποιοτικά ελληνικά προϊόντα, θα είναι καταστήματα τύπου delicatessen. Επιδίωξή μας είναι, από τα καταστήματα αυτά να προβληθούν σε ξένους αλλά και Έλληνες ταξιδιώτες, τα εξαιρετικής ποιότητας ελληνικά προϊόντα», εξήγησε ο κ. Μασούτης προσθέτοντας:

«Τα αεροδρόμια είναι χώροι συγκέντρωσης μεγάλου αριθμού ξένων τουριστών, που συνήθως έχουν χρόνο να διαθέσουν για μία από τις αγαπημένες συνήθειες των ταξιδιωτών, τα ψώνια. Μία εταιρεία με το μέγεθος της «Μασούτης» δεν προσβλέπει σε μεγάλους τζίρους από καταστήματα αυτού του μεγέθους, αλλά πιστεύουμε ότι η συγκεκριμένη πρωτοβουλία θα αναδείξει το ενδιαφέρον μας για την προβολή των ποιοτικών ελληνικών προϊόντων και, κατ’ επέκταση, των προμηθευτών μας».

Το μοντέλο αυτών των ξεχωριστών καταστημάτων, ενδεχομένως η Εταιρεία να το εντάξει σε υπερμάρκετ Grand, σε επόμενη φάση.

Η Εταιρεία δεν έχει ακόμη καταλήξει στο όνομα των… deli της «Μασούτης», ενώ σε τούτη τη χρονική φάση δεν υπάρχει σκέψη για τη δημιουργία τέτοιων καταστημάτων και σε άλλα αεροδρόμια της χώρας.

Επενδύσεις σε ανακαινίσεις καταστημάτων

Το 2021, η «Μασούτης» συνεχίζει επενδυτικά εστιάζοντας κυρίως σε ανακαινίσεις καταστημάτων που ανήκαν στο άλλοτε δίκτυο της «Προμηθευτικής», που ως γνωστόν εξαγόρασε το 2018, χρονιά που έκανε και την κάθοδό της στην αγορά της Αθήνας. Ο σχεδιασμός προβλέπει την ανακαίνιση περίπου 15 -20 καταστημάτων.

Να σημειωθεί ότι σήμερα το δίκτυο της «Μασούτης» περιλαμβάνει 333 καταστήματα, στα οποία απασχολούνται έως και περισσότεροι από 8.900 εργαζόμενοι.

Αύξηση σε τζίρο και κέρδη

Το 2020 πήγε πάρα πολύ καλά, τόσο σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις, όσο και τα αποτελέσματα. Tα οριστικά στοιχεία θα είναι διαθέσιμα τις επόμενες ημέρες, αλλά η επιχείρηση έχει σαφείς εκτιμήσεις για τη χρονιά, κατά την οποία μάλιστα η αύξηση του κύκλου εργασιών, ποσοστιαία, ήταν διπλάσια απ’ ότι προβλεπόταν πριν ένα εξάμηνο.

Έτσι, ο κύκλος εργασιών το 2020 «έπιασε» τα 882 εκατ. ευρώ, έναντι 829,8 εκατ της προηγούμενης χρονιάς (+6,3%). Τα ΕΒΙΤDA ξεπέρασαν τα 60 εκατ., από τα 57,4 του 2019, ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώνονται μεταξύ 13-14 εκατ. ευρώ, αυξημένα σε σύγκριση με τα 11,7 εκατ. του προηγούμενου έτους.

Το 2021, κινείται επίσης ανοδικά καθώς καταγράφεται αύξηση της τάξης του 5% στις πωλήσεις, χωρίς ωστόσο- λόγω κορωνοϊού- να μπορούν να γίνουν ασφαλείς προβλέψεις για το σύνολο του έτους.

Προηγούμενο άρθροΓιατί µυρίζουν εκλογές το καλοκαίρι;
Επόμενο άρθροΜαρία Πολυμέρου: Προς αμαθή και ημιμαθή!