Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης στο πλαίσιο της πολιτικής της για την διαμόρφωση της ενδοπεριφερειακής καταναλωτικής συνείδησης και οικονομικής αλληλεγγύης, αποφάσισε την σύζευξη προϊόντων της ΑΜΘ με τον ευρύτερο τουριστικό χώρο, τους ξενοδόχους, τους χώρους εστίασης και τους χώρους αναψυχής και κυρίως τους φορείς της κατανάλωσης. Προς την κατεύθυνση αυτή οργανώνεται η 2η SYNERGIA Προώθησης Τοπικών Προϊόντων στις 9-10 Απριλίου στο Εκθεσιακό Κέντρο στην Νέα Καρβάλη.
Στην 2η SYNERGIA οργανώνονται παράλληλες εκδηλώσεις μεταξύ των οποίων μία ημερίδα ανταλλαγής απόψεων θεμελίωσης της ενδοπεριφερειακής επαγγελματικής συνεργασίας και παραγωγής δικτυώσεων και μία παρουσίαση της Θρακο-Μακεδονικής Κουζίνας.

Προηγούμενο άρθροΕρώτηση στη Βουλή σχετικά με την επαναφορά και αποκατάσταση της επιδότησης του μισθολογικού κόστους στις επιχειρήσεις της Περιφέρειας ΑΜΘ κατέθεσε ο βουλευτής Καβάλας της ΝΔ Νίκος Παναγιωτόπουλος
Επόμενο άρθροΕπιστολή του δημάρχου Παγγαίου προς τον υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης με θέμα τη λειτουργία των Κατασκηνώσεων της Νέας Περάμου ως Κέντρο Φιλοξενίας Προσφύγων και Μεταναστών