Αερομεταφορές, εποχικά καταλύματα, αλλά και μουσεία «ανοίγουν» σήμερα στο πλαίσιο της χαλάρωσης των μέτρων για τον περιορισμό της πανδημίας του κορωνοϊού με την Ελλάδα να καλείται να κερδίσει το μεγάλο και δύσκολο “στοίχημα” του τουρισμού. Με “όπλα” τις επιδόσεις της στη διάρκεια της υγεινομικής κρίσης, την προετοιμασία της σε υγειονομικό επίπεδο για την αντιμετώπιση τυχόν κρουσμάτων, τις σπάνιες ελληνικές ομορφιές, την πλούσια αρχαιολογική κληρονομιά, αλλά και την περίφημη ελληνική φιλοξενία, η χώρα μας ετοιμάζεται να υποδεχτεί τους τουρίστες που θα την επιλέξουν ως προορισμό για το φετινό – δύσκολο κατά γενική ομολογία – καλοκαίρι.

“Σε κανένα σημείο, ακόμα και σε Σαντορίνη και Μύκονο δεν υπάρχει τουρισμός και είναι φυσιολογικό. Ελπίζουμε να γίνει η επανεκκίνηση και να μπορέσουν όλοι να έχουν το εισόδημα να αντέξουν στη δύσκολη περίοδο”, είπε το πρωί της Δευτέρας (15/6) στο ραδιόφωνο του Lobby 101.8 ο περιφερειακός σύμβουλος ΑΜΘ (Περιφερειακή Σύνθεση) και πρ. αντιπεριφερειάρχης τουρισμού, Μιχάλης Αμοιρίδης.

Ο κ. Αμοιρίδης περιέγραψε την κατάσταση στην Ξάνθη, όσων ασχολούνται με τον κλάδο του τουρισμού και όχι μόνο: “Ιδιαίτερα η άνθρωποι του τουρισμού βιώνουν ακόμα χειρότερες καταστάσεις. Υπάρχει διαπόμπευση της Ξάνθης. Δεν υπάρχει κανένας επισκέπτης ούτε για επαγγελματικό λόγο. Οι επιχειρηματίες περνούν τραγικές καταστάσεις. Πέρα από τη μειωμένη κινητικότητα στον τουρισμό η Ξάνθη έχει μηδενική κινητικότητα σε όλα τα σημεία”.

Επίσης ο Μιχάλης Αμοιρίδης εξαπέλυσε τα πυρά του και προς την διοίκηση της περιφέρειας σε ότι αφορά την προβολή ενόψει τουριστικής σεζόν που όπως αναφέρει, είναι ανύπαρκτη. “Δεν υπάρχει καμπάνια της ΑΜΘ. Είναι λυπηρό. Υπάρχει καμπάνια αυτοπροβολής στελεχών της περιφέρειας. Αυτό από μόνο του είναι στενάχωρο. Η καμπάνια για την οποία η περιφέρεια έχει χρήματα να διαθέσει, αφορά ένα τεράστιο ποσοστό του επιχειρηματικού κόσμου της περιοχής”, ενώ φέρνει ως παράδειγμα τις δράσεις, άλλων περιφερειών όπως της Κέντρικής Μακεδονίας, ή του Βορείου Αιγαίου οι οποίες προχωρούν σε μία ευρεία καμπάνια τουριστικής προβολής σε Ελλάδα και εξωτερικό.

“Θα έπρεπε και η δική μας περιφέρεια να κάνει κάτι αντίστοιχο. Κάνει ωραίες επικοινωνιακές φιέστες να προβάλει τον εαυτό της. Ο,τι γίνεται σαν καμπάνια για την περιφέρεια, γίνεται από άλλους φορείς, είτε είναι δήμοι, είτε Ομοσπονδίες και την περιφέρεια που πρέπει να είναι μπροστά δεν την βλέπουμε πουθενά. Περιφέρειες στο ίδιο επίπεδο με το δικό μας  έχουν ήδη ξεκινήσει και προβάλλονται. Είμαστε πίσω από τα γεγονότα. Τώρα αποφασίζει ο κόσμος που θα πάει διακοπές”, τόνισε ο κ. Αμοιρίδης.

Ακούστε όσα δήλωσε ο Μιχάλης Αμοιρίδης στο Lobby 101.8 από το 46.10

https://www.facebook.com/nownews.gr/videos/546894082662670/?t=3

 

 

Προηγούμενο άρθροΔήμαρχος Θάσου | Παρατηρείται από την πρώτη κιόλας ημέρα μια εμφανής ροή τουριστών με προορισμό το νησί μας”
Επόμενο άρθροΑντιπεριφερειάρχης Ξάνθης | “Κάποιοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν το θέμα της δημόσιας υγείας και  τις εύλογες ανησυχίες των πολιτών ασκώντας κακόβουλη κριτική”