Τα προβλήματα ξεπεράστηκαν και το φυσικό αέριο επιτέλους έρχεται στην Καβάλα. Το έργο στην περιοχή μας είναι προϋπολογισμού 6,5 εκατ. ευρώ (πλέον Φ.Π.Α.) και χρηματοδοτείται από ίδια κεφάλαια, δανειακά κεφάλαια, καθώς και από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Παράλληλα με τις εργασίες κατασκευής του δικτύου διανομής φυσικού αερίου, θα πραγματοποιούνται συνδέσεις καταναλωτών, καλύπτοντας τις ενεργειακές ανάγκες που έχουν τα νοικοκυριά, οι επιχειρήσεις και τα δημόσια κτίρια της πόλης, όπως σχολεία, νοσοκομεία, αθλητικοί χώροι κ.ά. Ήδη, στην Καβάλα βρέθηκε την Παρασκευή ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΔΑ, Μάριος Τσάκας, ενώ και ο πρόεδρος της Επιχείρησης, Βασίλης Κοτρώνης, ενημέρωσε τα στελέχη του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ανατολικής Μακεδονίας για το θέμα.

Δικαιωμένος από την εξέλιξη του συγκεκριμένου ζητήματος αναμφίβολα θα πρέπει να αισθάνεται ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Μακάριος Λαζαρίδης, ο οποίος τον Φεβρουάριο του 2020 αποκάλυπτε για πρώτη φορά τις ευθύνες των τριών πρώην βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς και της προηγούμενης διοίκησης του ΔΕΣΦΑ. Ειδικότερα για το γεγονός ότι δεν είχαν δημοπρατήσει την κατασκευή του αγωγού υψηλής πίεσης στο Χαλκερό (ήταν προγραμματισμένο να γίνει το 2023), βασική προϋπόθεση για τη σύνδεση της Καβάλας με το φυσικό αέριο.

Παράλληλα, γνωστοποίησε τις πρωτοβουλίες που έλαβε για τη διευθέτηση του θέματος και τις σχετικές επαφές που είχε με τις πολιτικές ηγεσίες του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.

Αποτέλεσμα αυτών, όπως κρίνεται εκ του αποτελέσματος, ήταν το σημαντικό έργο για την περιοχή μας να δρομολογηθεί και πλέον να είναι έτοιμο προς υλοποίηση.

Μάλιστα, πριν από ένα χρόνο ο κ. Λαζαρίδης δημοσιοποίησε επικοινωνία του με τον κ. Μ. Τσάκα, ο οποίος τον διαβεβαίωσε για τη δημοπράτηση του έργου προσεχώς. Όπερ και συμβαίνει, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.

Προηγούμενο άρθροΆλλαξε θεαματικά η ανατολική είσοδος της Νέας Περάμου με παρεμβάσεις της Υπηρεσίας Καθαριότητας και του Χρ. Πριονίδη
Επόμενο άρθροΕπιστρέφουν εργαζόμενοι αλλά το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού παραμένει στο ΕΚΑΒ Καβάλας