Με μεγάλη επιτυχία στέφθηκε η συμμετοχή του Δήμου Καβάλας, στην Διεθνή Τουριστική Έκθεση “35η PHILOXENIA 2019”,την μεγαλύτερη Διεθνή Τουριστική Έκθεση που λαμβάνει χώρα στην Θεσσαλονίκη και αποτελεί κατά βάση ένα B2Bγεγονός όπου δίνεται η ευκαιρία σε ελληνικούς προορισμούς να έρχονται σε επαφή με περίπου 100 Hostedbuyers από όλον τον κόσμο και να παρουσιάζουν το τουριστικό τους προϊόν με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη συνεργασιών.

H Καβάλα με αυτόνομο εντυπωσιακό περίπτερο σε κεντρικό σημείο του εκθεσιακού χώρου, είχε μια ξεχωριστή και οργανωμένη παρουσία στην έκθεση, με στόχο όχι μόνο την γενική εξωστρέφεια της Καβάλαςως κλασικός τουριστικός προορισμός αλλά και την στοχευμένη προβολή του σαν εναλλακτικός προορισμός για το κοινό που αναζητεί την αληθινή εμπειρία.

Μέσω των γραφιστικών αποτυπώσεων του περιπτέρου και του έντυπου – ηλεκτρονικού υλικού προβολής παρουσίασε ένα σύνολο από διαφορετικές εμπειρίες – δραστηριότητες πέραν του κλασικού μοντέλου τουρισμού (ήλιος – θάλασσα)  που μπορεί ο επισκέπτης να απολαμβάνει, όπως εναλλακτικές δραστηριότητες στη φύση, δραστηριότητες περιπέτειας, ευεξίας κ.α

Κατά την διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιηθήκαν συναντήσεις με παράγοντες του Τουρισμού, opinionleadersκ.α.

To πρόγραμμα Β2Β περιελάβανε συνολικά 36 συναντήσεις με Τουριστικούς Πράκτορες, τουριστικά γραφεία και άλλους ειδικούς επαγγελματίες στον χώρο της Τουριστικής Βιομηχανίας.

Ανάμεσα στους TourOperatorsκαι TravelAgentsήταν κάποιοι πολύ σημαντικοί όπως το“LIRTUR”και το“PIKASSOTURIZM” από την Τουρκία, το “ECOVOYAGE”από την Ρουμανία, το ταξιδιωτικό γραφείο “KALIMERA”από την Ελβετία, το “AMATRA” από την Ινδία, το “SPUTNIKKIEV”από το Κίεβο κ.α.

Ακόμη η παρουσία της Καβάλας και το περίπτερο της έλαβε τα θετικά σχόλια και του Περιφερειάρχη Αν. Μακεδονίας & Θράκης κ. Χ. Μέτιου και του Αντιπεριφερειάρχη τουρισμού κ. Α. Τσώνη οι οποίοι επισκέφτηκαν το περίπτερο κατά την δεύτερη ημέρα της έκθεσης.

Η συμμετοχή και παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της Καβάλας στην έκθεση συνέβαλεστην ενίσχυση του brandawareness(αναγνωρισημότητας) και του status (κύρους)του προορισμού έναντι τόσο απέναντι στο απλό κοινό, όσο και στους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου γεγονός που θα αποφέρει την ανάπτυξη νέων συνεργασιών και το άνοιγμα νέων αγορών.

Προηγούμενο άρθροΚομοτηνή: Συνέντευξη των δημάρχων της Θράκης για τον Χρυσό
Επόμενο άρθροΠρόεδρος Εγνατίας Οδού ΑΕ: Σε ένα χρόνο θα είναι έτοιμη η μελέτη για την πεσμένη γέφυρα της Καβάλας