Σε κινητοποιήσεις προσανατολίζονται οι ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ της Καβάλας λόγω του ότι δεν έχουν λάβει ούτε ευρώ από τα προγράμματα οικονομικής ενίσχυσης. Ο πρόεδρος τους κ. Ιωαννίδης Χρήστος δήλωσε πως τα προβλήματα τους είναι τεράστια.

Ο κ. Ιωαννίδης σημείωσε πως “Είναι πράγματι πολύ δύσκολη η όλη κατάσταση. Δυστυχώς ο κλάδος μας για μια ακόμη φορά απορρίπτεται από την Κυβέρνηση. Για μια ακόμη φορά ο κλάδος μας έχει πληγεί αλλά ανταπόκριση στο αίτημα για βοήθεια δεν είδαμε. Ούτε στην πρώτη ούτε στη δεύτερη φάση επιστρεπτέας έχουμε ενταχθεί και δεν πήραμε ούτε ένα σεντς.

Το αποτέλεσμα είναι να είμαστε σε πάρα πολύ δύσκολη θέση, δεν μπορούμε να πάμε στο σπίτι και να ανταποκριθούμε στα έξοδα της οικογένειας μας, δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, δεν μπορούμε να πληρώσουμε καν λογαριασμούς.

Πλέον το επάγγελμα μας έγινε τόσο στατικό. Κάνεις τρεις και τέσσερις κούρσες την ημέρα και δεν πιάνεις ούτε ένα εικοσάρικο ενώ με το κλειδί στο χέρι τα λειτουργικά έξοδα του αυτοκινήτου είναι από 23 έως 25 ευρώ.

Χθες ξεκίνησαν κάποιες προειδοποιητικές κινήσεις του κλάδου. Στις 11.30 ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας σε επαφή με μέλη από σωματεία που είναι πιο κοντά στην Αθήνα – μια και εμείς δεν μπορούμε τόσο εύκολα να μετακινηθούμε στην πρωτεύουσα – έχουν συνάντηση με τον υπουργό κ. Σταϊκούρα προκειμένου να εκφράσουν τα προβλήματα του κλάδου. Αν δεν πάρουμε κάποια απάντηση από τον κ. Σταικούρα προβλέπω κινητοποιήσεις

Κρατάω βέβαια πάντα μικρό καλάθι. Ας δούμε για να προχωρήσουμε αναλόγως”.

Η ΕΠΙΣΤΡΕΠΤΕΑ

Σε ό,τι αφορά την επιστρεπτέα προκαταβολή και ο ίδιος δεν κατάλαβε γιατί δεν δόθηκαν ποτέ χρήματα από το εν λόγω πρόγραμμα. “Από την πρώτη έως την έκτη επιστρεπτέα εγώ δεν πήρα ούτε ένα ευρώ. Εμείς με 20% πτώση του τζίρου και αν δεν έχεις δηλαδή το απαιτούμενο, ακόμη και με 19.5% δεν σου δίδουν την επιστρεπτέα.

Είναι κάτι το αδιανόητο αυτό που συμβαίνει. Δεν είμαστε πληττόμενος κλάδος; Δεν καθόμαστε συνέχεια σε ουρές; Καραβάνια ολόκληρα είμαστε πια στις πιάτσες σε ουρές. Και είναι λογικό όλο αυτό. Όταν δεν κινείται η αγορά εμείς τι δουλειά θα έχουμε; Το ταξί είναι σφυγμομέτρηση της αγοράς. Είναι λογικό επομένως να μην έχουμε κίνηση όταν δεν έχει κίνηση η αγορά. Εγώ σαν μεταφορέας δεν κινούμαι. Δόθηκαν βοήθεια στα αστικά, στα υπεραστικά, στα τουριστικά λεωφορεία. Εκεί τους έδωσαν μειωμένα τέλη κυκλοφορίας.

Δόθηκαν μέτρα ενίσχυσης στα τρένα, στα αεροπλάνα. Το ταξί άραγε γιατί το αδίκησαν τόσο πολύ; Τουλάχιστον εμείς ως μεταφορείς και τους φόρους μας πληρώνουμε, και τις υποχρεώσεις μας ρυθμίζουμε. Είναι αδιανόητο αυτό που μας συμβαίνει” τόνισε καταληκτικά.

Προηγούμενο άρθροΑπομακρύνονται οι κολώνες του ΔΕΔΔΗΕ από το κέντρο της Ελευθερούπολης
Επόμενο άρθροΓυναίκα Επικεφαλής Απολιγνιτοποίησης του Τομέα Ενέργειας της ΝΔ