Σύμφωνα με το έγγραφο του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Ν. Καβάλας, ο οποίος με επιστολή εξέφρασε την διαμαρτυρία του για την μη εξυπηρέτηση κωφού μέλους του κατά προτεραιότητα, όπως ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία, σας ενημερώνουμε τα εξής:

Το πρωί της Δευτέρας 22/6/2020, πολίτης-κωφό μέλος του Συλλόγου ΑμεΑ Ν. Καβάλας, επισκέφθηκε την Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών ΠΕ Καβάλας, προκειμένου να ταξινομήσει το επιβατικό του ΙΧ και να παραλάβει άδεια και πινακίδες του οχήματός του, ως συμβατικό κι όχι ως αναπηρικό όχημα. Ο υπάλληλος στην υποδοχή ενημέρωσε τον συνοδό του κωφού-πολίτη ότι οι υποθέσεις εξυπηρετούνται με ραντεβού. Κατόπιν, αφού ενημερώθηκε για τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τα οποία δεν είχε στην κατοχή του, επέστρεψε και όταν τα προσκόμισε κατά τη διάρκεια της ημέρας, εξυπηρετήθηκε από αρμόδιο υπάλληλο της Υπηρεσίας, κατά παρέκκλιση όλων των υπολοίπων πολιτών που είχαν καθορισμένα ραντεβού και γι’ αυτό τον λόγο ο εν λόγω πολίτης-κωφός ευχαρίστησε την υπηρεσία.

Μας λυπεί το γεγονός, η γρήγορη ανακοίνωση του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Ν. Καβάλας, για όσα περιγράφει σχετικά με τις «άκαρπες προσπάθειες». Οι υπάλληλοι της ΠΕ Καβάλας καθημερινά βρίσκονται στο καθήκον για την εξυπηρέτηση των πολιτών σε μια ιδιαίτερη περίοδο, κατά την οποία η λειτουργία των υπηρεσιών διέπεται από ειδικές διατάξεις οι οποίες μεταβάλλονται συχνά.

Τα ΑμεΑ αντιμετωπίζονται πάντοτε κατά προτεραιότητα σε όλες τις υπηρεσίες της ΠΕ Καβάλας.

Προηγούμενο άρθροΤραπέζι της ΠΑΕ ΑΟΚ στην ομάδα νέων Κ17
Επόμενο άρθροΠεριφερειακή Σύνθεση | “Παραμένουμε η μόνη περιφέρεια χωρίς κάποιον σχεδιασμό για την επανεκκίνηση της οικονομίας και για την υποστήριξη αυτών που υπέστησαν τις βαρύτερες συνέπειες”