Η ναυτιλιακή εταιρεία του κ. Φιλιάγκου δεν εκτελεί τα δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας – Πρίνου. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Θασιακής Ένωσης Καβάλας κ. Νίκο Τσιλογιώργη η φετινή χρονιά πραγματικά είναι προβληματική.

“Η φετινή χειμερινή περίοδος ήταν πραγματικά προβληματική έως δραματική θα έλεγα. Ενώ και οι 3 εταιρείες είχαν κάνει ένα πρόγραμμα το οποίο εγκρίθηκε και από το ΣΑΣ και από το υπουργείου Ναυτιλίας για δύο δρομολόγια όλη την χειμερινή περίοδο , πράγμα που εμείς βέβαια δεν το δεχθήκαμε μια και θέλαμε περισσότερα δρομολόγια, αλλά έστω αυτά τα ελάχιστα, τα 2 σε όλη τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου απλά δεν εκτελούνται.

Και αυτό συμβαίνει γιατί κάποιες εταιρείες ενώ έχουν ήδη προτείνει κάποια δρομολόγια, αυτά τα συγκεκριμένα που μιλάμε απλά δεν τα εκτελούν. Και αυτό γιατί πηγαίνουν τα πλοία σε ακινησία για λόγους συντήρησης, γιατί επικαλούνται πολλούς και διάφορους λόγους και το αποτέλεσμα είναι ότι ενώ φαίνεται τυπικά να έχουμε δρομολόγια κάποιες ημέρες της εβδομάδας έχουμε μόνο ένα δρομολόγιο και μάλιστα σε όχι τακτές ώρες.

Δεχόμαστε πολλές διαμαρτυρίες, ο κόσμος ταλαιπωρείται και όλοι μας το έχουμε επισημάνει αυτό και μάλιστα ξέρουμε ότι τα πράγματα είναι ιδιαίτερα δύσκολα” τόνισε χαρακτηριστικά.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Η εταιρεία του κ. Φιλιάγκου εξάλλου, έχει πάρει έγκριση να φέρει ένα καινούριο πλοίο. “Αυτό το πλοίο έπρεπε να έχει έρθει εδώ και καιρό. Η συγκεκριμένη εταιρεία παίρνει παράταση ακινησίας λοιπόν και όλες οι παρατάσεις έχουν εξαντληθεί όπως άλλωστε μου είπε και το Λιμεναρχείο. Άρα λοιπόν θα έπρεπε να κάνει κανονικά δρομολόγια και στη γραμμή της Κεραμωτής και στη γραμμή του Πρίνου. Αυτό δεν έγινε, οι δεσμεύσεις της εν λόγω εταιρείας δεν τηρούνται και το αποτέλεσμα είναι το Λιμεναρχείο να κάνει αυτά που προβλέπει το θεσμικό πλαίσιο, να επιβάλλει δηλαδή κυρώσεις μια και αρνείται να εκτελέσει συγκεκριμένα δρομολόγια. Αυτό είναι το όλο πλάνο και αυτό συμβαίνει αυτή την στιγμή. Μια δύσκολη χρονιά του χειμώνα, με πολλά προβλήματα.

Με τον κόσμο να ταλαιπωρείται τα μέγιστα. Και η γραμμή του Πρίνου χρησιμοποιείται από πολλούς και από πολλά χωριά και από τον Λιμένα και την Ποταμιά μια και λόγω της μεταφοράς των υπηρεσιών στην Καβάλα χρησιμοποιούν τη γραμμή του Πρίνου. Άρα ο κάθε επιβάτης δεν γνωρίζει καθημερινά τι συμβαίνει…. Πρέπει να είναι συνέχεια σε επαφή με το Λιμεναρχείο για να δει αν υπάρχει δρομολόγιο ή όχι. Υπάρχει μια γενική ακαταστασία και αυτή ακριβώς την ακαταστασία το υπουργείο δεν μπορεί απλά να την φέρει σε τάξη. Είναι μια κατάσταση δύσκολη και θα πω για μια ακόμη φορά ότι όλα είναι πλέον θέμα πολιτικής βούλησης. Αυτό το πρόγραμμα που οι ίδιες οι εταιρείες κατήργησαν οι ίδιες δεν το εκτελούν και έτσι έχουμε τα προβλήματα” τόνισε χαρακτηριστικά.

Προηγούμενο άρθροΓάνδη – ΠΑΟΚ: 1-2
Επόμενο άρθρο“Είμαστε έτοιμοι να φιλοξενήσουμε Ουκρανούς αν χρειαστεί” δηλώνει ο Διοικητής της Δομής Ασημακοπούλου Δημήτρης Ρέμμος