greece-rail-map

Ο ΟΣΕ Α.Ε. Π ρ ο κ η ρ ύ σ σ ε ι ανοικτή δημοπρασία με αντικείμενο α) την επιλογή τριών (3) αναδόχων για την εκπόνηση προκαταρκτικών μελετών και β) την επιλογή αναδόχου της προμελέτης με τίτλο: «Μελέτη χάραξης νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Νέας Καρβάλης (Α’ φάση)»

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ∆ΙΑ∆ΙΚΑΣΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΑ∆ΟΧΟΥ ΕΚΠΟΝΗΣΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

Ο ΟΣΕ Α.Ε. Προκηρύσσει

ανοικτή δημοπρασία με αντικείμενο α) την επιλογή τριών (3) 2 αναδόχων για την εκπόνηση προκαταρκτικών μελετών3 και β) την επιλογή αναδόχου της προμελέτης4 με τίτλο:

«Μελέτη χάραξης νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Νέας Καρβάλης (Α’ φάση)»

συνολικής αμοιβής (κατ ́ αποκοπή αμοιβών προκαταρκτικών μελετών(3) και προεκτιμώμενη αμοιβή προμελέτης) 5 3.799.981,12 € (χωρίς Φ.Π.Α 23%.)

που θα διεξαχθεί σύμφωνα με το Ν.3316/2005 και τα εκτελεστικά του διατάγματα και αποφάσεις, όπως ισχύουν κατά την ημερομηνία αποστολής της περιληπτικής Προκήρυξης για δημοσίευση και με τους όρους του παρόντος τεύχους και

καλεί

κάθε ενδιαφερόμενο να υποβάλει προσφορά σύμφωνα με τους όρους της παρούσας.
Η υπογραφή της σύμβασης θα γίνει μετά την έκδοση της σχετικής ΣΑΕ από το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού.

Όπως είναι γνωστό βρίσκονται σε εξέλιξη τα έργα ολοκλήρωσης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων με ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση από Πάτρα – Κόρινθο – Αθήνα και Οινόη – Τιθορέα – Λιανοκλάδι – ∆ομοκό – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.

Με την ολοκλήρωση των έργων αυτών ο βασικός άξονας της χώρας θα αποκτήσει πολύ μεγάλη χωρητικότητα λόγω κατακόρυφης μείωσης του χρόνου διαδρομής αλλά και διπλής γραμμής σε όλο το μήκος (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη).
Σε συνέχεια των παραπάνω, ο ΟΣΕ αναμένει αύξηση των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών – διελεύσεων συρμών και στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη. Όμως η εν λόγω υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή δεν επιτρέπει ταχύτητα πάνω από 100χλμ/ώρα (και αυτή για μικρά τμήματα) λόγω των περιορισμένων γεωμετρικών χαρακτηριστικών του άξονά της και κατά συνέπεια, δεν εξυπηρετεί επαρκώς τις σημερινές επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές, διαθέτοντας μικρή χωρητικότητα γραμμής. Για τον λόγο αυτό ο
3
ΟΣΕ έχει αναθέσει την εκπόνηση των μελετών αναβάθμισης της γραμμής στο τμήμα από

Λευκοθέα μέχρι Σταυρούπολη.
c) Ο ΟΣΕ στοχεύοντας πάντοτε στην βελτίωση των υποδομών για τον εκσυγχρονισμό των

τομέων της οικονομίας καθώς και στο πλαίσιο ολοκλήρωσης του μεταφορικού δικτύου στον Ελλαδικό χώρο, διερευνά τη δυνατότητα αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ανατολική Μακεδονία με τη μελέτη χάραξης νέας μονής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων στο μεταξύ Θεσσαλονίκης και Νέας Καρβάλης (ταχύτητα 200km/h).

d)  Η ΕΡΓΑ ΟΣΕ έχει εκπονήσει έχει εκπονήσει την Α’ και Β’ φάση μελετών της νέας μονής γραμμής σύνδεσης του υφιστάμενου σιδηροδρομικού δικτύου με τον εμπορικό λιμένα Καβάλας (Νέα Καρβάλη)/ 2008 και προωθεί για ανάθεση τα επόμενα στάδια μελετών.
e)  Για τους προαναφερθέντες λόγους προκύπτει η σκοπιμότητα εκπόνησης προωθημένης αναγνωριστικής μελέτης χάραξης, προκαταρκτικής μελέτης αποχέτευσης-αποστράγγισης και αναγνωριστικής γεωλογικής μελέτης και στη συνέχεια προμελέτης για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Νέας Καρβάλης.

Προηγούμενο άρθροΚομοτηνή:Υποβρύχιους γάμους Τουριστών στο βυθό της ΑΜΘ διοργανώνει επαγγελματίας της περιοχής
Επόμενο άρθροΕλεύθερη διέλευση των αυτοκινήτων στα διόδια της Μουσθένης 12:00-14:00