Επιλύθηκε ως γνωστό το πρόβλημα που ανέκυψε με το υπαίθριο πάρκινγκ της Ροδόπης με σχετική τροπολογία που κατατέθηκε στην Βουλή. Σύμφωνα με τον δημοτικό σύμβουλο Καβάλας κ. Σωτήρη Παπαδόπουλο δίνεται μία λύση για 3χρόνια ώστε να αλλάξει το Σχέδιο Πόλης για τα υπέργεια πάρκινγκ.

“Αισίως για άλλη μια φορά η Κυβέρνηση πήρε την πρωτοβουλία και μετά μάλιστα από αιτήματα των Δήμων σε όλη την Ελλάδα έδωσε τέλος σε ένα μακροχρόνιο πρόβλημα σε ό,τι αφορά τα παρκινγκ που δεν είχαν την κατάλληλη αδειοδότηση” σχολίασε αρχικά ο κ. Παπαδόπουλος δίδοντας εν συνεχεία περισσότερες διευκρινίσεις ώστε να γίνει απολύτως κατανοητός.

Συγκεκριμένα ανέφερε ότι “Έτσι και στην Καβάλα με τη βοήθεια των κυβερνητικών βουλευτών ήρθε η εισήγηση προς τον αρμόδιο υπουργό που κατέθεσε εν συνεχεία το νομοσχέδιο το οποίο πλέον έγινε νόμος του κράτος και δίδεται τέλος σε αυτή το θέμα.

Θα μπορούν δηλαδή να χρησιμοποιούνται αυτά τα πάρκινγκ μέχρι την αλλαγή χρήσης γης. Ας μην ξεχνάμε ότι αυτοί οι χώροι στάθμευσης δεν μπορούσαν να πάρουν άδεια χρήσης. Πλέον αυτή η παρανυχίδα εξαλείφεται ενώ όσοι Δήμοι και οι διοικήσεις τους δεν ασχολήθηκαν με το θέμα βρήκαν λύση εκ των άνωθεν και αυτό ακριβώς συνέβη και με την Καβάλα. Μπορεί να έχει δοθεί μια λύση ανάγκης αλλά είναι βέβαιο ότι τώρα θα ανακουφισθεί λιγάκι το κυκλοφοριακό πρόβλημα όπως αυτό ανέκυψε με την διακοπή λειτουργίας του πάρκινγκ της Ροδόπης”.

ΑΝΑΓΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗΣ

Βέβαια ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε για μια ακόμη φορά ότι από τον Δεκέμβριο του 2019 ακόμη η κ. Τσανάκα ήταν αυτή που επεσήμανε την ανάγκη ρύθμισης της ανοικτής αυτής πληγής “ωστόσο η διοίκηση του Δήμου Καβάλας του κ. Μουριάδη δεν έκανε κάτι για την προβληματική αδειοδότηση του χώρου και κυρίως δεν προχώρησε έγκαιρα στην τροποποίηση του Σχεδίου Πόλης έτσι ώστε να μπορεί να δοθεί με αδειοδότηση πλέον ο χώρος στάθμευσης στον όποιο ανάδοχο.

Από το Δεκέμβριο του 2019 λοιπόν είχε επισημανθεί το θέμα το οποίο άλλωστε ο Δήμαρχος γνώριζε από το 2013 όντας ο ίδιος τότε Αντιδήμαρχος! Και όμως δεν προχώρησε στις διαδικασίες που χρειαζόταν… Ίσως να μην ήταν στις προτεραιότητες του Δημάρχου αυτή η κίνηση, ίσως να μην ήταν άλλωστε κάτι το επικοινωνιακό. Και το λέω αυτό γιατί κάποιοι Δήμοι όπως και ο Δήμος Καβάλας ασχολούμαστε με θέματα που κερδίζουν περισσότερο τις εντυπώσεις, που χρησιμοποιούνται για επικοινωνιακά εφέ και όχι για να προσφερθούν ως ουσιαστικά έργα”.

Ο ίδιος εκτιμά ότι αν από το 2019 είχε προχωρήσει η διαδικασία τώρα θα ήμασταν σε ένα καλό σημείο και θα είχε προχωρήσει και η πράξη αλλαγής του Σχεδίου Πόλης. “Και έτσι δεν θα χρειαζόταν να περιμένουμε την κυβέρνηση ως το Μάνα εξ ουρανού, ή ως τον Από Μηχανής Θεό να μας δώσει λύση και να διορθώσει τα δικά μας κακώς κείμενα και τα δικά μας λάθη. Σε αυτό το σημείο μέμφομαι τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας. Ακούω πολλά αλλά εγώ κρίνω αυτή τη διοίκηση. Οι προηγούμενες κρίθηκαν για τα έργα και τις ημέρες τους. Δεν μπορώ να ακούω κυρίως από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, κάποιους που έχουν ασχοληθεί με τα κοινά, κριτική για το έγινε και τι δεν έγινε από τις παλαιότερες διοίκησης ή το έγινε επί των δικών τους ημερών. Εγώ ξέρω ότι η παρούσα διοίκηση εδώ και 1,5 χρόνο καθυστέρησε και δεν προχώρησε ως έπρεπε ένα μεγάλο πρόβλημα όπως αυτό της κίνησης και της στάθμευσης των οχημάτων» σημείωσε χαρακτηριστικά. «Πρόβλημα και μέλημα μας πρέπει να είναι μόνο το ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΣ;” αναρωτήθηκε με νόημα.

ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ

Σε ό,τι αφορά τώρα τα μειωμένα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων και μια και το θέμα απασχόλησε και το Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας ,ο κ. Παπαδόπουλος αναφέρθηκε σχετικά.

Συγκεκριμένα ανέφερε ότι “Τα δρομολόγια του Αστικού ΚΤΕΛ εγκρίνονται από το Δ.Σ. παρόλο που το Αστικό ΚΤΕΛ είναι κερδοσκοπικός οργανισμός αλλά επειδή έχει κοινωνικό χαρακτήρα δέχεται έγκριση από το Δ.Σ. Έτσι λοιπόν μας ήρθαν προς έγκριση μειωμένα δρομολόγια ελέω της οικονομικής κρίσης και ελέω της υγειονομικής κρίσης. Δύο φορές επεσήμανα στο Δήμαρχο ότι κάποιοι Δήμοι στην Ελλάδα τα επιδότησαν από τα χρήματα που πήραν από το υπουργείο Εσωτερικών προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν από τον ιο – να θυμίσω ότι στο Δήμο Καβάλας ήρθαν επιπλέον 3 εκ. Ευρώ για αυτό τον σκοπό – οπότε κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να κάνει και ο Δήμος Καβάλας. Ο Δήμαρχος μου απάντησε ότι αναζητά λύση και εξετάζει και αυτή την προοπτική αλλά τελικά φτάσαμε να έχουμε μειωμένα δρομολόγια με το όποιο αποτέλεσμα στους πολίτες που επιβαρύνονται από τις μειώσεις των δρομολογίων.

Εμείς ενημερώσαμε τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας και αν επιδοτούσε το Αστικό ΚΤΕΛ με ένα ποσό ώστε να μην είναι μέσα όπως λέμε, τότε θα μπορούσε στην συνεδρίαση του Δ.Σ. να απαιτήσει από τα αστικά και να βάλουν πλάτη αφού ο Δήμος Καβάλας θα είχε ήδη βάλει πλάτη στο οικονομικό όταν άλλωστε ζητήθηκε αυτό από τον Πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ. Ο Δήμαρχος δεν βοήθησε καν την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής των δημοτών της πόλης μας, δεν έδωσε αυτό που έπρεπε απλά προτίμησε να δαπανήσει ποσά για άλλες δράσεις”.

Προηγούμενο άρθροΕπικίνδυνα τα πλευρικά διόδια στον Άγιο Ανδρέα…
Επόμενο άρθροΔεν είναι βλαβερό το φυτοπλαγκτόν όπως δήλωσε ο πρόεδρος του ΓΕΩΤΕΕ Ζαφείρης Μυστακίδης