Την Πέμπτη 3 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε, στο Περιστύλιο του Ζαππείου Μεγάρου στην Αθήνα, η ανακοίνωση και η βράβευση των νικητών των φετινών βραβείων TOURISM AWARDS 2021, στα οποία η εταιρία Louder Than Horn απέσπασε δυο πολύ σημαντικά βραβεία.

Το ένα στην κατηγορία «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ» για τις Δράσεις Τουριστικής Προβολής της Καβάλας που υλοποιήθηκαν το 2020. Η επιτροπή των Βραβείων που αποτελούταν από έγκριτους και καταξιωμένους ανθρώπους της Τουριστικής αγοράς και ακαδημαϊκούς επιβράβευσε την στρατηγική προβολής που ακολουθήθηκε, την ετοιμότητα απέναντι στις προκλήσεις που δημιούργησε η επιδημιολογική κρίση, την αλληλουχία των δράσεων, την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα διείσδυσης στο κοινό των δράσεων προβολής.

Το δεύτερο βραβείο το απέσπασε στην κατηγορία «BEST PERSONALIZATION MARKETING» και αφορά στην τοποθέτηση συσκευών beacons και στην εφαρμογή “kavala places”, όπου δίνεται η δυνατότητα στον επισκέπτη που περιηγείται μέσα στην πόλη μέσω του κινητού του να ενημερώνεται και να πληροφορείται για διάφορα μνημεία, κτήρια κ.α.
Τα δύο βραβεία παρέλαβαν για λογαριασμό της εταιρίας Louder Than Horn ο διευθύνων κ. Αλέξανδρος Τζεναλής και για λογαριασμό του Δήμου Καβάλας ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου και Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής κ. Κωνσταντίνος Πεφάνης.

Μάλιστα ο κ. Αλέξανδρος Τζεναλής δήλωσε «Είμαστε πραγματικά περήφανοι για αυτά τα δύο βραβεία καθώς σημαντικοί άνθρωποι της τουριστικής αγοράς και επιστήμονες επιβραβεύουν τους κόπους μας και την ποιότητα της δουλειάς μας. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες που συνετέλεσαν σε αυτό το αποτέλεσμα μέσα σε πραγματικά δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες. Ακόμη προσωπικά νοιώθω περήφανος που μέσα από την δουλειά μας μπορέσαμε να προσφέρουμε στην ιδιαίτερη πατρίδα μας, την Καβάλα».

Προηγούμενο άρθροΚοζάνη-ΑΟΚ 0-2
Επόμενο άρθροΑντικρούει την κριτική για τις Πολιτιστικές Διαδρομές στα Βήματα του Αποστόλου Παύλου ο Αντιπεριφερειάρχης Κώστας Αντωνιάδης