%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%bf%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%b7-%ce%b1%cf%83%cf%84%cf%85%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%b9%ce%b1-800x445

Όπως ήταν προγραμματισμένο, στοιχεία για τη λειτουργία της Δημοτικής Αστυνομίας Καβάλας, παρουσιάστηκαν χθες στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, που δόθηκε από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Ηλία Καλανταρίδη και τον προϊστάμενο της υπηρεσίας Αναστάσιο Γιαμαλίδη.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε ο κ. Καλανταρίδης, από 1.1.2018 έως και 31.10.2018, όσον αφορά την παράνομη στάθμευση, βεβαιώθηκαν 3.760 παραβάσεις, ενώ αφαιρέθηκαν πινακίδες από 25 οχήματα. Όσον αφορά τις επιδόσεις εγγράφων, αυτές ανήλθαν για το προαναφερθέν διάστημα συνολικά στις 1.303, ενώ οι υποθέσεις σφραγίσεων και αποσφραγίσεων καταστημάτων έφτασαν τις 69. Παράλληλα, έγιναν 124 αυτοψίες για γνωμοδοτήσεις αδειών κοινοχρήστων χώρων και 46 αυτοψίες σε οικόπεδα και οικίες κατόπιν καταγγελιών. Όσον αφορά τα ζώα συντροφιάς, η Δημοτική Αστυνομία ασχολήθηκε με 28 υποθέσεις ελέγχων, ενώ επιβλήθηκαν και πρόστιμα, όπου υπήρχαν παραβάσεις. Για το υπαίθριο εμπόριο πραγματοποιήθηκαν 15 έλεγχοι και 182 έλεγχοι σε καταστήματα για κατάληψη κοινοχρήστων χώρων, εκ των οποίων προέκυψαν παραβάσεις σε 66 περιπτώσεις.

Αναφορικά με τα εγκαταλελειμμένα οχήματα, ο κ. Καλανταρίδης ανέφερε ότι από την αρχή της χρονιάς έγιναν 253 αυτοψίες. 159 οχήματα τα απομάκρυναν οι ιδιοκτήτες τους, 31 απομακρύνθηκαν με γερανό και 63 τελούν εν αναμονή της απομάκρυνσής τους. Παράλληλα, επισήμανε ότι έγιναν πολλές συναντήσεις με φορείς της πόλης για προβλήματα σε οδούς όπως η Βενιζέλου, για τους πεζόδρομους, ενώ συμπλήρωσε ότι η Δημοτική Αστυνομία ήταν παρούσα βοηθώντας στη διεξαγωγή εκδηλώσεων και αγώνων.

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Ωστόσο, το μεγάλο πρόβλημα της Δημοτικής Αστυνομίας είναι το προσωπικό της, αφού από τα 56 άτομα εκ της συστάσεώς της το 2005, λειτουργεί «στα χαρτιά» με 21, επί της ουσίας όμως με 18, εκ των οποίων στους δρόμους είναι συνήθως οι 13. Η λειτουργία της Δημοτικής Αστυνομίας γίνεται σε δυο βάρδιες, ενώ απογεύματα καλύπτονται μόνο αυτά της Τρίτης, της Πέμπτης και της Παρασκευής. Δυο είναι οι δημοτικοί αστυνομικοί που απασχολούνται στις Κρηνίδες, ενώ στο κέντρο της πόλης κινούνται είτε σε δυάδες, είτε σε τριάδες, κυρίως επί των οδών Βενιζέλου, Ομονοίας και Ερυθρού Σταυρού, καθώς και στους πεζόδρομους. Σε ερώτηση για το θέμα της ελεγχόμενης στάθμευσης και πως αυτή θα εφαρμοστεί, από τη στιγμή που το προσωπικό δεν είναι επαρκές, ο κ. Καλανταρίδης απάντησε: «Από το νέο έτος η ελεγχόμενη στάθμευση θα είναι ένας επιπλέον φόρτος για τη Δημοτική Αστυνομία.

Αρχικά θα λειτουργήσει όπως παλιά και στη συνέχεια με κάποιες τροποποιήσεις ελέγχου και ενημέρωσης για τους ελεύθερους χώρους στάθμευσης, μέσω της επιλογής του δήμου μας σε ένα πιλοτικό πρόγραμμα ηλεκτρονικής ενημέρωσης που θα εφαρμοστεί, αν όλα πάνε καλά, σε οκτώ δήμους. Αν αυτό δεν γίνει θα εγκαταστήσει ο δήμος μας από μόνος του ένα παρόμοιο πρόγραμμα, ώστε ηλεκτρονικά να γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει. Το κόστος αυτού του προγράμματος θα ανέρχεται στις 300.000 ευρώ περίπου».

Προηγούμενο άρθροΠαράταση στην κατάσταση έκτακτης ανάγκης ζητά ο Δήμος Νέστου
Επόμενο άρθροΤηλέφωνα για βλάβες: Αυτοί είναι οι αριθμοί χωρίς χρέωση για κινητά και σταθερά