Ο οδικός άξονας Ε61 αποτέλεσε αντικείμενο συζήτησης και ενημέρωσης στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης κ. Κωστής Σιμιτσής ανέφερε ότι αποφάσισαν να γίνει δευτερεύον οδικό δίκτυο και την συντήρηση θα την έχει η Περιφέρεια.

Συγκεκριμένα ανέφερε ότι “Πράγματι το Περιφερειακό Συμβούλιο στην τελευταία του συνεδρίαση έλαβε μια απόφαση να αλλάξει ο χαρακτηρισμός του δρόμου και να γίνει δευτερεύον εθνικός δρόμος. Αυτό δεν αλλάζει πρακτικά τίποτα, ούτε τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του δρόμου, απλώς μεταφέρει την ευθύνη της συντήρησης στην Περιφέρεια, όταν βέβαια κάποτε γίνει ο δρόμος

Ακόμη δεν έγινε αλλά πρέπει να υπάρχει και ο φορέας που θα αναλαμβάνει την συντήρηση του δρόμου προκειμένου η ΕΕ. να μας δώσει δηλαδή λεφτά για την κατασκευή του δρόμου.

Είναι απαραίτητη προϋπόθεση να είναι όλα ρυθμισμένα στο ποιος θα συντηρεί το δρόμο ώστε να μπορεί να δώσει χρήματα η ΕΕ για το ποιος τελικά θα φτιάξει το δρόμο!

Εμείς πήραμε την απόφαση και ανέλαβε την υποχρέωση η Περιφέρεια, η οποία μάλιστα δεν έχει μόνο αυτό το δρόμο προς συντήρηση! Και ο κάθετος άξονας από τη Νυμφαία προς την Κομοτηνή και ο οδικός από το Ορμένιο προς την Αλεξανδρούπολη, επισκευάζονται και συντηρούνται – άλλο από ποιον κατασκευάζονται – από την Περιφέρεια.

Να προσθέσω ότι την ευθύνη της συντήρησης θα την έχει η Περιφέρεια και αυτό κατοχυρώνει το ότι δεν θα μπουν διόδια! Στον άλλο άξονα, από τις Σέρρες μέχρι την Θεσσαλονίκη υπάρχουν διόδια. Ενώ όταν κατασκευασθεί ο δρόμος από Δράμα μέχρι Καβάλα δεν θα υπάρχουν διόδια! “

ΕΠΙΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ

Ο ίδιος κατηγόρησε την Εγνατία Οδό ΑΕ μια και ταλαιπώρησε τους καβαλιώτες με την υπόθεση του Σταυρού που ήθελαν ο δρόμος Καβάλας – Δράμας να απολήγει στον Άγιο Σίλα μέσα από το περιαστικό δάσος του Σταυρού.

“Τότε είχαμε αντιδράσει τουλάχιστον γιατί δεν υπήρχαν εναλλακτικές. Εγώ δεν λέω να μην γίνει ο δρόμος. Όμως πρέπει να αποκλειστούν όλες οι άλλες εναλλακτικές και αυτό βέβαια δεν μας παρουσιάσθηκε και επιπλέον να μην είναι ένας δρόμος που απλά κόπηκαν τα δέντρα. Να βρεθούν τεχνικές λύσεις, ίσως και πιο ακριβές και ας βάλει λίγο το χέρι στην τσέπη το κράτος και η Εγνατία Οδός και ας κατασκευασθούν ίσως τούνελ, ίσως κάποια σημεία με την μέθοδο κόβω και καλύπτω έτσι και οι θόρυβοι να μην υπάρχουν και το δάσος να μην χαθεί τελείως.

Δυστυχώς στην περίπτωση μας η Εγνατία ΑΕ δεν λειτουργεί έτσι! Αργεί και επίσης αργεί και με την ολοκλήρωση της μελέτης της παράκαμψης από το Σανατόριο δηλαδή ο δρόμος μέχρι τα Νεκροταφεία. Και εδώ έμεινε πίσω η υπόθεση και ίσως να έχει άλλες προτεραιότητες η εταιρεία. Τι να πω;” αναρωτήθηκε.

Προηγούμενο άρθροΗ Θάσος φέτος τα πάει πάρα πολύ καλά τουριστικά- Ικανοποιημένοι οι επαγγελματίες
Επόμενο άρθροΤο Επιμελητήριο Καβάλας ξεκινά το πρόγραμμα Kick it