Στην Ανεξάρτητη Αρχή Διαφάνειας προσέφυγε ο δημοτικός σύμβουλος Μάκης Παπαδόπουλος για την υπόθεση του λογισμικού Τέλους Ακίνητης Περιουσίας. Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών κ. Γιάννη Προμούσα ήταν μία αναμενόμενη πολιτική κίνηση ενώ σαν υπηρεσία του παραχώρησαν όλα τα στοιχεία.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «δεν εκπλήσσομαι απ’ όλο αυτό διότι διαφαινόταν η διάθεση και η τάση του κ. Παπαδόπουλου και της παράταξής του. Ούτως ή άλλως εδώ και καιρό είχε ζητήσει διάφορα στοιχεία για την όλη διαδικασία. Φυσικά τα προσκομίσαμε, δεν έχουμε κανένα λόγο να κρύψουμε κάτι. Ό,τι μας ζητήθηκε από την παράταξή του τα προσκόμισε η υπηρεσία. Ουσιαστικά έδωσε στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων τα στοιχεία που του δώσαμε εμείς, θεωρώντας ότι έτσι θα ωφεληθεί πολιτικά. Είναι ηλίου φαεινότερου πως ό,τι κάνουμε το κάνουμε για το καλό του Δήμου και πράττουμε όλα αυτά σύμφωνα με ό,τι ορίζει ο Νόμος. Θεωρώ ότι και η επιχειρηματολογία του είναι εύκολο να αποδομηθεί. Αναφέρει ότι κακώς κρίναμε τη διαδικασία κατεπείγουσα και πραγματικά με προβληματίζει ο τρόπος που αντιμετωπίζει την κατάσταση που υπήρχε στο συγκεκριμένο γραφείο και γενικότερα στις Οικονομικές Υπηρεσίες του Δήμου, μια κατάσταση τραγική που έγινε ακόμη πιο δύσκολη λόγω της απουσίας υπαλλήλων.

Οι υπάλληλοι που έφυγαν μας είχαν πει ότι ούτως ή άλλως δεν ήταν σε θέση να χρησιμοποιήσουν τις όποιες εφαρμογές είχαν λόγω δυσλειτουργιών. Υπήρχε ένα χειρόγραφο σύστημα στην έκδοση βεβαιώσεων και τον υπολογισμό των Τελών και ΤΑΠ που ουσιαστικά δεν υπήρχε γνωστικό αντικείμενο από κάποιον άλλον υπάλληλο να το αξιοποιήσει για αν μπορέσει να λειτουργήσει το γραφείο. Παραλάβαμε ένα γραφείο που ουσιαστικά ήταν χωρίς προσωπικό, χωρίς τεχνογνωσία, χωρίς λογισμικά σε μία πολύ κρίσιμη περίοδο διότι το τελευταίο τρίμηνο έχουν αυξηθεί πάρα πολύ οι μεταβιβάσεις ακινήτων με δεδομένο ότι αλλάζει ο Νόμος και πάρα πολλοί έσπευσαν να μεταβιβάσουν τα ακίνητά τους. Αυτό δημιούργησε τεράστιο φόρτο εργασίας που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε. Έπρεπε να βάλουμε προσωπικό και να το εκπαιδεύσουμε, όπως και το κάναμε κι έπρεπε να φέρουμε λογισμικά ευέλικτα και εύχρηστα για να ανταποκριθούμε σε όλα αυτά που χρειαζόταν».

ΟΓΚΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Πρόσθεσε ότι «ο μέσος όρος βεβαιώσεων που εκδίδει το συγκεκριμένο γραφείο ήταν γύρω στις 650 το χρόνο. Το διάστημα αυτό έχουμε υπερβεί τις 500. Καταλαβαίνει κανείς τον όγκο εργασίας που είχε αυτό το γραφείο και πόσες μεταβιβάσεις γίναν έγκαιρα και εμπρόθεσμα χάρη στην άμεση αντίδραση. Αν δεν το είχαμε πράξει δεν θα είχαν μεταβιβαστεί 500 ακίνητα στην πόλη μας με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Πράξαμε αυτό που έπρεπε, να δυναμώσουμε την υπηρεσία με λογισμικά εύχρηστα και ευέλικτα ώστε να είμαστε σωστοί απέναντι στους πολίτες. Οι διαδικασίες είναι απόλυτα νόμιμες, έχουμε εμπιστοσύνη στους υπηρεσιακούς παράγοντες και το νομικό τμήμα του Δήμου και θα αποδεχθεί στην πράξη».

Προηγούμενο άρθροΕργασίες συντήρησης, καθαρισμού και αντικατάστασης παλιών λαμπτήρων σε αντλιοστάσια της ΔΕΥΑΚ
Επόμενο άρθροΔημήτρης Πουρσαϊτίδης: Έχουν γίνει αρκετές περισυλλογές αλλά κάθε μέρα βλέπουμε κι ένα καινούργιο αδέσποτο στον Αμυγδαλεώνα