Αυξημένη είναι η επιβατική κίνηση που υπάρχει μετά την χαλάρωση των μέτρων και την κακή υγειονομική κατάσταση που σημειώθηκε στον Νομό στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας όπως επεσήμανε ο πρόεδρος του κ. Κώστας Πανταζής.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του «η κατάσταση που πέρασε το ταμείο τους ήταν πολύ δύσκολη και θα το ακολουθεί για πολύ καιρό , γιατί η ζημιά δεν πρόκειται να αποσβεστεί εύκολα. Υπάρχει τώρα μια αύξηση της κίνησης και το εορταστικό τριήμερο που μας πέρασε ήταν αρκετά καλό για μας . Θα πρέπει βέβαια να υπολογίζουμε ότι σε σχέση με το 2019 είχαμε το 1/3 των εισπράξεων. Όμως είμαστε αισιόδοξοι πως κάτι αλλάζει και μπαίνουμε στην κανονικότητα. Αν δεν αλλάξει κάτι πιστεύουμε πως σιγά – σιγά θα επανέλθουμε. Η οικονομική ζημιά ήταν πολύ μεγάλη , αλλά με τον χρόνο ευχόμαστε να ορθοποδήσουμε. Παίρνοντας όλα τα απαιτούμενα υγειονομικά μέτρα , ο κόσμος μας εμπιστεύεται και μπαίνει μέσα στα λεωφορεία. Ειδικά όσοι έχουν ανάγκη να πάνε στην δουλειά τους. Η ποιότητα των υπηρεσιών μας αυτή την στιγμή είναι σε υψηλό επίπεδο, γιατί έχουμε ένα πολύ καλό στόλο και κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να προσφέρουμε άνετο και ασφαλές ταξίδι στον επιβάτη».

ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ

Ο κ. Πανταζής πρόσθεσε πως «Εδώ και μια εβδομάδα η πληρότητα έχει ανέβει στο 85% στα λεωφορεία μας. Σε ότι αφορά τα δρομολόγια προς τις ακτές, ήδη έχουν μπεί εδώ και 20 μέρες αλλά δεν υπάρχει η κίνηση που θέλουμε. Η Θάσος αυτή την στιγμή έχει μηδενική κίνηση και εκεί είναι η μεγάλη μ ας ζημιά, γιατί δεν έχουν έρθει τουρίστες από την Αγγλία και την Σκανδιναβία . Όπως δείχνουν τα πράγματα Ιούλιος και Αύγουστος είναι οι μήνες που προβλέπεται να δουλέψουμε , όμως η ζημιά που πάθαμε εδώ και ενάμιση χρόνο δεν καλύπτεται. Δυστυχώς οι αποζημιώσεις που περιμέναμε από το κράτος δεν έχουν έρθει όλες και αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα για μας. Ελπίζουμε πως μέσα στο καλοκαίρι θα έρθει μια αποζημίωση που την περιμένουμε εδώ και πολλούς μήνες για να πληρωθούν κάποια έξοδα και πληρωμές που έμειναν πολύ πίσω. Έχουμε περίπου200 μετόχους μικρούς και μεγάλους που κινούν την οικονομία του τόπου σύν τους υπαλλήλους που δεν έχουν πάρει χρήματα».

ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Τέλος ανέφερε ότι «Αυτό το δρομολόγιο που δίνει τα περισσότερα χρήματα είναι αυτό της Θεσσαλονίκης. Η Θεσσαλονίκη είναι η ραχοκοκαλιά του ΚΤΕΛ , που δίνει τα μισά έσοδα. Εδώ δεν έχουμε επανέλθει και είμαστε στο 50% σε σχέση με την κανονική περίοδο. Από αυτή την γραμμή περιμένουμε να ανακάμψουμε. Να φανταστείτε ότι τα δρομολόγια μας το 2019 που ήταν μια πολύ καλή χρονιά δεν έχει καμία σχέση με το τώρα, ούτε έχουμε την δυνατότητα να παρέχουμε τις υπηρεσίες που δίναμε τότε, ειδικά με τα δρομολόγια τα εξπρές. Ελπίζουμε γρήγορα να βγούμε από αυτή την κατάσταση. Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να έχουμε ένα πισωγύρισμα. Θέλουμε να συνεχίσουμε ομαλά και τον Σεπτέμβριο να ξεκινήσουμε με την μετακίνηση των μαθητών και των φοιτητών. Αυτό το κομμάτι της μετακίνησης των μαθητών είναι το πλέον σημαντικό για μας».

Προηγούμενο άρθροΣυνάντηση Αντωνιάδη-Πέτσα για δύο μεγάλα αναπτυξιακά έργα για τον Νομό Καβάλας
Επόμενο άρθροΗ TUI προχώρησε σε επιπλέον ακυρώσεις πτήσεων από τη Βρετανία, μέσα και η Θάσος