Μεγάλη αύξηση σημειώθηκε στην ηλεκτρονική εξόφληση των λογαριασμών της ΔΕΥΑΚ. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της κ. Απόστολο Χρόνη λόγω της πανδημίας οι πελάτες τους προτιμούν να πληρώνουν ηλεκτρονικά.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «από τότε που ξεκίνησε η πανδημία πολλοί συμπολίτες μας άρχισαν πληρώνουν ηλεκτρονικά τις συναλλαγές τους, καθώς δεν μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στα ταμεία λόγω lock down. Βοηθήσαμε κι εμείς έχοντας αναβαθμίσει το πρόγραμμα ηλεκτρονικών πληρωμών και μπορεί κάποιος ακόμη και χωρίς e-banking να μπει στη θυρίδα της ΔΕΥΑΚ και να πληρώσει χωρίς την επιβάρυνση της τράπεζας. Παλαιότερα το ποσοστό αυτών που πλήρωναν ηλεκτρονικά ήταν γύρω στο 10% και σήμερα είμαστε σταθερά στο 55% κάθε μήνα. Αυτήν τη στιγμή είμαστε σε διαδικασία να αλλάξουμε και το λογισμικό της ΔΕΥΑΚ. Από 1/1/2022 θα έρθει καινούργια εταιρεία που επίσης θα βοηθάει τους συμπολίτες μας να πληρώνουν με πολύ πιο εύκολο τρόπο. Αυτό βοηθάει και τους ίδιους και την επιχείρηση. Με την καινούργια εταιρεία θα μπορούν να πληρώσουν και μέσω κινητού καθώς η ΔΕΥΑΚ θα έχει application. Έτσι θεωρώ ότι θα αυξηθεί το ποσοστό και θα μας βοηθήσει όλους. Επίσης, μέσω πάγιων εντολών, ο καθένας θα μπορεί να μην ξεπερνάει την προθεσμία πληρωμής και να αποφεύγει τις προσαυξήσεις που είναι 0,7% το μήνα».

ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΚΟΣΤΟΣ

Για τα οικονομικά της ΔΕΥΑΚ είπε ότι «φοβόμασταν το ενεργειακό κόστος που αποτελεί το 1/3 των εξόδων της επιχείρησης. Μέχρι σήμερα δεν έχουμε δει αυτήν την αύξηση που έχουμε δει όλοι στα σπίτια μας. Ο υπουργός κ. Πέτσας είχε δεσμευθεί στο συνέδριο της ΚΕΔΕ ότι θα απορροφήσει η πολιτεία την αύξηση του ενεργειακού κόστους. Μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει αυτή η αύξηση και είμαστε χαρούμενοι γι’ αυτό. Θεωρώ ότι την απορρόφησε το υπουργείο. Αν αυξηθεί το ενεργειακό κόστος έχουμε υποχρέωση σαν επιχείρηση από το Νόμο να πάρουμε τα χρήματα αυτά από τους καταναλωτές. Από την στιγμή που δεν αυξήθηκε το ενεργειακό κόστος μας δεν θα προβούμε σε τέτοιες ενέργειες.

Όλος ο κόσμος βλέπει να αυξάνεται το κόστος ζωής 30%-40% τους τελευταίους 2-3 μήνες κάτι που έχει επηρεάσει και τα οικονομικά της επιχείρησης. Αντέχουμε ακόμη, ο κόσμος βοηθάει πληρώνοντας τους λογαριασμούς και βοηθάμε κι εμείς κάνοντας σύστημα διακανονισμών μέχρι 36 δόσεις. Επιδιώκουμε να μαζέψουμε παλιές οφειλές. Αυτές στο τέλος του 2019 ήταν στα 4.950.000 ευρώ. Σήμερα το ποσό έχει πέσει στα 4.100.000 ευρώ και έχει διακανονιστεί ένα μεγάλο ποσό γύρω στο 1,6 εκ ευρώ. Είναι μια συμφωνία που βοηθάει εμάς και τους συμπολίτες μας».

Προηγούμενο άρθροΘόδωρος Χατζηχρήστος: Τα πράγματα δείχνουν να βρίσκονται σε καλό δρόμο σχετικά με το πρόγραμμα Μη Επιστρεπτέας της Περιφέρειας ΑΜΘ
Επόμενο άρθροΝέα μέτρα για την μετάλλαξη Όμικρον: Πρόστιμο 100 ευρώ στους άνω των 60 που μένουν ανεμβολίαστοι