Υποτονική χαρακτηρίζεται η επιβατική κίνηση του Αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας παρότι είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού. Ο πρόεδρος του κ. Γιάννης Χαλεπιάδης σημείωσε ότι η κίνηση δεν είναι η αναμενόμενη.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «δεν θα έλεγα ότι τα πράγματα είναι ευχάριστα. Έχουμε μια κάποια άνοδο στην επιβατική κίνηση αλλά δεν είναι η αναμενόμενη. Εμείς πάντα το καλοκαίρι έχουμε αυτό το πρόβλημα, ότι δεν δουλεύουν τα σχολεία. Αν και είμαστε θαλασσινή πόλη δεν υπάρχει κίνηση αυξημένη κατά τους καλοκαιρινούς μήνες για την αστική περιοχή κι αυτό διότι όλες οι παραλίες της Καβάλας είναι δίπλα στις γειτονιές. Μετακινήσεις χρειάζονται μόνο για την Καλαμίτσα και τον Μπάτη που εμείς μπορούμε να εξυπηρετήσουμε, αλλά από πέρυσι αυτές οι περιοχές δεν δουλεύουν και πάρα πολύ με μετακινούμενους λουόμενους. Είτε λόγω κόστους του δρομολογίου, είτε λόγω κόστους στις ακτές. Έχουμε πρόβλημα από πέρυσι γι’ αυτό και φέτος αναγκαστήκαμε και έχουμε το δρομολόγιο του Μπάτη μικτό, μαζί με της Κηπούπολης. Βάλαμε δρομολόγια αλλά κίνηση για τον Μπάτη δεν έχουμε καθόλου».

Για το πρόγραμμα δρομολογίων που κατατέθηκε στο δημοτικό συμβούλιο είπε ότι «είμαστε υποχρεωμένοι να το καταθέτουμε, είτε για τους καλοκαιρινούς, είτε για τους χειμερινούς μήνες. Δεν είναι κάτι καινούργιο, ούτε κάποια καινούργια πρόταση που καταθέτουμε προς το Δήμο Καβάλας».

ΜΙΚΡΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ

Γενικά για τον φορέα είπε ότι «πήραμε ενίσχυση από την Πολιτεία η οποία ξεκίνησε για ένα δίμηνο (σ.σ. Ιούλιος- Αύγουστος 2020) και έγινε πάγια για όλη την περίοδο του κορωνοϊού. Είπαν ότι θα δινόταν και τους επόμενους μήνες η ανάλογη αποζημίωση για τις μειωμένες θέσεις που μας υποχρεώνουν να έχουμε στα λεωφορεία. Δεν δόθηκε και απ’ όσο γνωρίζω ούτε θα δοθεί. Εμάς με το 65% που μας έχουν περιορισμό, μακάρι να είχαμε το 65% μέσα στα λεωφορεία και θα ήμασταν πολύ ευχαριστημένοι. Αλλά δεν υπάρχει δυστυχώς. Αυτό που πέρασαν στον κόσμο ότι ο ιός κολλάει μόνο μέσα στα λεωφορεία ήταν η καταστροφή για τους μεταφορείς σε όλη την Ελλάδα. Πλέον και στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη συμβαίνει το ίδιο πράγμα. Ο κόσμος σταμάτησε να χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς, είναι πολύ μειωμένοι οι αριθμοί. Όσο δεν υπάρχουν επιβάτες δεν μπορούμε να αυξήσουμε τον αριθμό των δρομολογίων. Συνεχίζουμε καθημερινά τις μετρήσεις εδώ και 1,5 χρόνο για να προλάβουμε ένα επιχείρημα αύξησης δρομολογίων αλλά δεν μας βγαίνει».

Προηγούμενο άρθροΞεκίνησαν αιφνιδιαστικά τη Δευτέρα οι θερινές εκπτώσεις, στην Καβάλα κυμαίνονται από το 30% έως το 50% κι υπάρχει επάρκεια αγαθών
Επόμενο άρθροΔήμαρχος Θάσου: Θα πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια μας να οικοδομήσουμε το τείχος της ανοσίας στο ύψιστο επίπεδο