%cf%86%ce%b9%ce%bb%ce%b1%cf%81%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%b7

Ένα… παράξενο περιστατικό συνέβη κατά τη διάρκεια της χορωδιακής συνάντησης «Στα βήματα του Αποστόλου Παύλου» η οποία έκλεισε την Κυριακή 1 Ιουλίου 2018 τις εκδηλώσεις για τα Ελευθέρια 2018 στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων.

Όπως αναφέρει το kokkinokavalas.gr, τη στιγμή κατά την οποία βρισκόταν στη σκηνή η Φιλαρμονική των Κρηνίδων, μια ηλικιωμένη γυναίκα πλησίασε τον μαέστρο και τον ρώτησε, σε έντονο ύφος, γιατί το πρόγραμμα περιλαμβάνει Γερμανούς συνθέτες, καθώς η μπάντα είχε εκτελέσει ένα κομμάτι του Μπαχ και όχι κάποιου Έλληνα συνθέτη. Μάλιστα, σύμφωνα με μαρτυρίες, η γυναίκα έφτυσε τον μαέστρο και αποχώρησε από το θέατρο υπό τις έντονες διαμαρτυρίες όσων ήταν μάρτυρες του περιστατικού.

Πάντως τόσο ο μαέστρος όσο και η συντονίστρια της εκδήλωσης αντέδρασαν ψύχραιμα, τονίζοντας ότι η μουσική δεν έχει σύνορα κι ανήκει σε όλους τους λαούς.

Στο ίδιο έργο… θεατές ενός αντίστοιχου περιστατικού με αναφορά στο Μακεδονικό Κόμμα!

Η βραδιά επιφύλασσε στους θεατές ένα ακόμα… έργο όχι και τόσο καλλιτεχνικής φύσεως, καθώς ένας άλλος ακροατής διαμαρτυρήθηκε έντονα στη συντονίστρια της εκδήλωσης γιατί ανέφερε τις Πλατανολεύκες των Κρηνίδων με το τούρκικο όνομά τους, δηλαδή Καβάκια, με τον εν λόγω θεατή να επικαλείται και το νέο Μακεδονικό Κόμμα (!), για να εισπράξει και ο ίδιος τις διαμαρτυρίες των αυτήκοων μαρτύρων του περιστατικού.